برگزاری وبینار تخصصی«کرونا، افسردگی و رفتار اجتماعی» در جهاددانشگاهی

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری وبینار تخصصی«کرونا، افسردگی و رفتار اجتماعی» ۱۶ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، ایمان اکبری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۱۵ دی ماه اظهار کرد: وبینار تخصصی«کرونا، افسردگی و رفتار اجتماعی» با همکاری بنیاد نخبگان استان سه شنبه، ساعت ۱۱ صبح ۱۶ دی ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: دکتر رحیم بهمنی، جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی و سیدحسین موسوی، روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه در این ویژه برنامه شخنرانی می کنند.
یادآور می‌شود، مجموعه سمینارهای روانشناسی با عنوان الفبای روانشناسی، هر دوهفته یکبار سه شنبه ها ساعت ۱۱ صبح بصورت مجازی (وبینار) یک جلسه روانشناسی با موضوعات متنوع و مربوط به مسائل روز جامعه با حضور کارشناسان برجسته حوزه روانشناسی و علوم اجتماعی برگزار می شود.                                                                          

مخاطبین گرامی، جهت شرکت در وبینار به آدرس زیر http://amjad.jde.ir/kb مراجعه کنید، ضمن اینکه نام و نام خانوادگی شما نام کاربری است و کلمه عبور ۲۰۰۱ است.
شرکت برای عموم آزاد است و در صورت هرگونه سؤال با شماره تلفن ۰۹۱۷۹۴۱۲۰۲۲ تماس بگیرید.و همچنین پخش زنده از سایت فرهنگی رویتاب Roytab.ir و پیج اینستاگرام به  آدرس jahadfarhangikb@    خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =