خبر خوب برای جادوگری که می‌خواهد رییس فدراسیون فوتبال شود

خبرورزشی نوشت: علی کریمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیازی به مدرک لیسانس ندارد، اما با قانون جدید او مشکلی برای کاندیداتوری نخواهد داشت.

علی کریمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده است. خیلی‌ها وقتی این خبر رسانه‌ای شد اعلام کردند که علی کریمی نمی‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند چرا که مدرک لیسانس ندارد اما شرایط عمومی برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال چیست؟

پیش از این افرادی که قرار بود برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا شوند، حتماً باید مدرک کارشناسی و کارت پایان خدمت می‌داشتند که این موضوع در آخرین تصحیح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا برداشته شده و علی کریمی برای حضور در انتخابات نیازی به مدرک کارشناسی (لیسانس) ندارد. این مسئله البته مخالفانی جدی در فوتبال ایران داشت اما فیفا از موضع خود کوتاه نیامد و این شرط محدودکننده را از انتخابات برداشت تا افرادی مثل علی کریمی که فرصتی برای گذراندن تحصیلات عالیه نداشتند نیز بتوانند شانس خود را در این عرصه امتحان کنند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    دیپلم چی؟ دوره راهنمایی چی؟ کلاس ششم ابتدایی چی؟ ای بابا اکابر هم قبوله. اون رو هم نداره؟!! باشه چون رو داره اشکالی نداره!!!!
  • مهدی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    علی کریمی ممکن است رئیس بشود ولی نمی تواند رئیس بماند.به سه ماه نرسیده استعفا می کند.کافیست نگاهی به گذشته کنید
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    فدراسیون فوتبال برای کریمی، همانند میان مین است او باید بسیار مراقب باشد تا سابقه و خوش نامی اش از بین نرود و عده ای سرخورده نگردند. بسیارند که در سودای به لجن کشیدن وی هستند.
  • GB ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    خبر خجالت آور صحیح تر است. قرار بود فدراسیون فوتبال با رئیس جدید بهتر شود نه اینکه بازیچه اینستاگرام!!!
  • GB ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    خبر خوب يا خجالت آور؟