کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه ظرفیت بسیار بالایی دارد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید این ظرفیت، از بالقوه بودن به بالفعل تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در نشستی با علی‌محمد مؤیدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه بیان داشت: فعالیت‌های متنوع فرهنگی توسط کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه در طول سال برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی روستای مومن‌آباد و مسئول کتابخانه عمومی شهید غلامرضا شهروی‌لاسجرد موفق به کسب مقام‌های کشوری در سال‌های گذشته شده‌اند افزود: باید از تجربه‌های این کتابداران در فعالیت‌های فرهنگی شاخص در شهرستان استفاده کرد وبرای کتابخانه‌های روستایی سایر شهرهای استان به‌عنوان نمونه بهره‌برداری کرد.
طاهریان از پیگیری برای بازگشایی مجدد کتابخانه عمومی آیت اله فیض سرخه‌ای و احداث کتابخانه جدید با همکاری شورای روستا و خیرین کتابخانه ساز این شهرستان در روستای مومن‌آباد خبر داد.
علی‌محمد مؤیدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به این مطلب که کارهای فرهنگی باید ماندگار باشد گفت: به فعالیت‌های فرهنگی بایستی نگاه ویژه داشت.
وی افزود: خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی چشمگیری توسط کتابداران این شهرستان در حال برگزاری است.
فرماندار شهرستان سرخه با تأکید بر اینکه مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی روستای مومن‌آباد فعالیت‌های چشمگیری را برای توسعه فرهنگ مطالعه در این روستا انجام داده است گفت: متأسفانه فضای کتابخانه عمومی مومن‌آباد کوچک است.
مؤیدی زاده از پیگیری انجام‌شده برای ایجاد یک کتابخانه جدید در روستای مومن‌آباد قدردانی کرد.
فرماندار شهرستان سرخه نیز از اعلام آمادگی همه‌جانبه فرمانداری برای رفع مشکلات کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.
در این نشست نسرین قلی بیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه نیز حضور داشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =