سیروس مقدم خبر داد: ادامه «پایتخت۶» ساخته می‌شود

کارگردان سریال «پایتخت» از تلاش گروه سازنده این سریال برای به سرانجام رساندن قسمت‌های باقیمانده فصل ششم این سریال و رساندن آن به نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیروس مقدم در این گفت‌وگو که با خبرگزاری صدا و سیما انجام داد، گفت: در تلاشیم ادامه «پایتخت ۶ » را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالا قسمت‌های باقیمانده آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌کنیم که آن قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا «پایتخت ۶» به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.

کارگردان «پایتخت» درباره شروع کار فیلمبرداری سریال گفت: فیلمبرداری را از اوایل بهمن آغاز می‌کنیم و تقریبا ادامه همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: گردآوری تمام بازیگران قبلی به شدت کار سختی است، ولی چون همه عوامل دوست دارند به قولی که به مردم دادند وفادار بمانند خودشان را هماهنگ و تنظیم کردند که مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.

وی درباره ساخت «پایتخت ۷» هم گفت: «پایتخت ۷» را سال آینده خواهیم ساخت.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدجواد IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    19 3
    واقعا پایتخت بهترین سریال طنز ایرانیه.ان شاءالله که با ساخت ادامه پایتخت 6باهمون باریگرای قدیمی پایتخت 7هم ساخته بشه چون به نظر من این بهترین طنز مردمی ایرانه که ساخته شده واقعا باید ادامه پیدا کنه ان شاءالله.
    • امیرمهدی تاجیک IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      3 0
      پایتخت عالی ترین سریال دنیا است انشلالله پایتخت ۷ ساخته شود
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    5 1
    دلمون به این سریال زیبا خوش است که انشاالله ساخته بشه
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    3 0
    صدا گذاری فیلم شما بسیار ضعیف است. مجبوریم صدای تلویزیون را پی در پی زیاد کنیم. الا فیلم تان حرف ندارد. به بازیگر بگو برای چند میلیون حرف می زنی
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    قسمتای قبلی رو که هرشب میبینیم بعد این همه سال وتکرارش باز کلی میخندیم ، الهی به قسمت بیستم برسه،ننه..
  • پایتخت IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    4 0
    لطفا بسازید خواهش میکنم اقای تنابنده و اقای مقدم لطفا بسازید باور کنید دل خوشی این روزهای مردم تو این اوضاع دیدن سریال پایتخت هست حتی هر چقدر هم تکرار بشه بازم شیرین هست لطفا بسازید بخاطرمردم