شناسایی ۶ نفر مبتلا به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری

در ۲۴ ساعت گذشته تست ۶ نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  مهندس جزایری رئیس محترم مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار جدید بیماری کرونا در استان در بیست و سومین روز از دیماه سال ۱۳۹۹ را به شرح زیر عنوان کرد:

 طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۲ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۶ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

 هم اکنون ۸۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

متاسفانه ۴ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۷۳۰ نفر رسید.

 هم اکنون ۱۱ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =