بهره‌برداری از ۱۱۵۰ واحدمسکونی محرومان در اصفهان

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی محرومان با همکاری بسیج سازندگی استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

سرهنگ حسن عجمی در گفت‌وگو با  خبرآنلاین با بیان اینکه تفاهم‌نامه یک هزار و ۱۵۰ منزل برای محرومان در دستور کار است، اظهار داشت: این پروژه با همکاری بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان اجرایی خواهد شد.

فعالیت دو هزار گروه جهادی اقتصادی در اصفهان
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان اصفهان دارای دو هزار گروه جهادی است، اضافه کرد: اطلاعات این گروه‌ها در سامانه ثبت شده و در صورت نیاز از آنها استفاده خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه این گروه‌های جهادی در زمینه ساخت و ساز، پروژه‌های اقتصادی، کشاورزی، اشتغال و کارآفرینی و عمرانی و غیره فعالیت دارند، ابراز داشت: امسال در هفته بسیج موفق به بهره برداری از ۵۳ پروژه شدیم که این پروژه‌ها در زمینه‌های آبرسانی، استخر ذخیره آب، سیمانی کردن انهار و غیره بوده است.

اجرای ۳۴۱ پروژه محرومیت زدایی در اصفهان
وی با بیان اینکه با حمایت گروه‌های جهادی ۳۴۱ پروژه در شهرستان‌های محروم استان اصفهان در دستور کار است، ادامه داد: این پروژه ها از ۱۵ تا ۸۰ درصد اجرایی شده است.

سرهنگ عجمی با بیان اینکه تاکنون چهار میلیارد  و ۴۰۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها اجرایی شده است، اضافه کرد: برای ادامه اجرای این پروژه‌ها ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

همکاری در پروژه ساماندهی آب‌های سطحی
وی با بیان اینکه در زمینه پروژه ساماندهی آب های درون استان اضافه کرد: در این زمینه قراردادی با جهاد کشاورزی برای لایروبی قنوات و انهار انعقاد کرده‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: انعقاد قرارداد هم با اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان داشته‌ایم که در این زمینه اصلاح ساختار مجموعه آب و فاضلاب را اجرایی کرده‌ایم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =