حضور در بین 10 بازیکن برتر جهان هدف آخرم نیست

ستاره تیم ملی فوتسال ایران در فهرست 10 بازیکن برتر جهان در سال 2020 قرار دارد.

عرفان حاج بابایی:فوتسال ایران روزهای پر افتخار و درخشانی را سپری می کند. بعد از آنکه زینب کرمی دروازه‌بان تیم مس رفسنجان در بین 10 کاندیدای برترین بازیکنان جهان قرار گرفت، حالا نوبت به حسین طیبی رسیده است. کاپیتان تیم ملی که در این سال ها همیشه درخشیده، بین 10 بازیکن برتر سال 2020 جهان قرار گرفته و حتی شانس این را دارد بین سه نفر برگزیده باشد. او بعد از این افتخار گفت و گویی با روزنامه جام جم داشت.

طیبی در خصوص حضورش در جمع 10 بازیکن برتر فوتسال جهان می گوید:  سایت فوتسال پلنت یک سایت معتبر در این عرصه است و افرادی که در این سایت حضور دارند و این انتخاب ها را انجام می دهند، کارشناسان خبره ای هستند و این اشخاص اقدام به انتخاب بهترین بازیکن سال می‌کنند. در هر پست نامزدهایی مطرح می شود و من خوشحالم که به این جمع راه یافته ام.

این فوتسالیست در مورد این که آیا شانسی برای حضور در سه نفر پایانی دارد یا خیر گفت: این دیگر دست من نیست و همان هایی که من را برای فهرست 10 نفره انتخاب کرده اند باید این تصمیم را بگیرند. رسیدن به این جمع 10 نفره هم برایم ارزشمند است ولی باید منتظر بمانم و ببینیم نتیجه نهایی چه خواهد شد. اگر چنین اتفاقی بیفتد و به فهرست سه نفره نهایی وارد شوم که بسیار افتخارآمیز و خوشحال کننده است و دستاوردش برای تمام فوتسال ایران است.

طیبی درباره هدف خود در فوتسال گفت: من هیچوقت دنبال چنین مسائلی نبوده‌ام و همیشه بزرگترین هدفم این بوده که درون زمین نمایش های خوبی داشته باشم و چه برای باشگاهم و چه برای تیم ملی کشورم ایران بهترین بازی ها را انجام دهم. من طی این سال ها در فوتسال تلاش زیاده کرده ام و حقیقتا حضور در جمع 10 بازیکن برتر فوتسال جهان بزرگترین هدف من نیست بلکه دلم می خواهد که همواره به چیزهای بزرگتری در زندگی ورزشی ام برسم از جمله این که دوست دارم با تیم ملی فوتسال در سطح جهان صاحب موفقیت شوم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =