حمایت از تولید داخلی، اصلی‌ترین سیاست دولت است

استاندار قزوین گفت: بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای صنعتی به منظور رفع موانع تولید و ایجاد رونق اقتصادی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی حیدریه واقع در شهرستان تاکستان گفت: بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای صنعتی به صورت مستمر و به منظور رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید انجام می‌شود.

استاندار قزوین در بازدید ازشرکت قادر صنعت زاگرس تولیدکننده ماشین آلات جدا کننده مواد معدنی و بسته بندی در شهرک صنعتی حیدریه افزود: اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است.

جمالی پور بیان کرد: براساس مصوبه کارگروه ستاد تسهیل تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی استان که در چندین سال گذشته دارای مشکل بودند مشکلات آن‌ها در حال بررسی است تا بتوانیم راهکارهای لازم برای رونق آن‌ها پیدا کنیم.

او اظهار کرد: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می گیرد و مواردی که در بازدیدها توسط مدیران واحدهای تولیدی بیان می شود به جد پیگیری و برای حل آن تلاش می شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

استاندار قزوین همچنین از شرکت هوا سلولز تولید کننده انواع پد سلولزی با اشتغال ۳۵نفر و سرمایه گذاری ۱۷۰میلیارد ریلا و شرکت شمش ریزان البرز تولید کننده انواع شمش فولادی با اشتغال ۱۶۵نفر با سرمایه گذاری ۶۲۰میلیارد ریال و همچنین شرکت صنایع غذایی کوروش تولید کننده انواع روغن خوراکی با برند اویلا و فامیلا با اشتغال ۲۶۹نفر و سرمایه گذاری ۱۳هزار میلیارد ریالی و شش میلیون دلار ارزی بازدید کرد.

در این بازدیدها مدیران واحدهای تولیدی با ارائه گزارشی از وضعیت تولیدی خود وبا بیان برخی مشکلات از جمله تسهیلات بانکی، سرمایه در گردش، تامین آب، خدمات زیربنایی در شهرک صنعتی حیدریه خواستار مساعدت استاندار قزوین شدند.

در این بازدید فرماندار تاکستان، رئیس سازمان صمت، مدیر کل حفاظت محیط زیست و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین استاندار را همراهی می کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =