ثبت نام ۲۹۱ طرح در رویداد سکوی پرتاب یزد

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: با پایان مهلت ثبت نام در رویداد سکوی پرتاب یزد، ۲۹۱ طرح برای شرکت در این رویداد بزرگ سرمایه گذاری کشور ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمد سپهر با بیان اینکه در حال پیگیری و کمک به شرکت ها برای تکمیل پرونده های متقاضیان سرمایه هستیم، افزود: کمیته داوری طرح های تکمیلی را غربالگری کرده و از بین آن ها حداکثر ۶۰ تیم را به مرحله داوری در روز رویداد می فرستد.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد تاکید کرد: پیام رویداد سکوی پرتاپ یزد این است که شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان که سال‌ها مشغول فعالیت هستند ایده‌های خود را که به عمل آورده تجاری‌سازی کنند، وارد مرحله بزرگتری شده و جذب سرمایه کنند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های حاضر در این رویداد اغلب تخصصی هستند که می‌توانند علاوه بر آورده مادی فواید غیر مادی نیز برای شرکت های دانش بنیان و نوآور به همراه داشته باشد و با توجه به تبحر و حضور موفقی که در بازار دارند کمک بسیار خوبی برای شرکت ها خواهند بود. 
گفتنی است، بزرگترین رویداد سرمایه گذاری کشور با عنوان " سکوی پرتاب یزد" اول و دوم بهمن ماه با محوریت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و حمایت کاروان سرمایه گذاری استانی ۱۰۰ استارتاپ و پارک علم و فناوری یزد و برخی نهادها و دانشگاههای استان برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =