همایون شجریان، ادعای عباس میلانی را تکذیب کرد

همایون شجریان پس از گذشت مهلت داده شده برای اثبات ادعای عباس میلانی مبنی بر نوشته شدن قانون اساسی برای ایران به دست محمدرضا شجریان، آن را رسما تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایون شجریان در استوری اینستاگرامش، با بازنشر توییت محمدحسین آقاسی، وکیل استاد شجریان، ادعای عباس میلانی را تکذیب کرد.

عباس میلانی، استاد دانشگاه استنفورد آمریکا، چندی پیش مدعی شده بود محمدرضا شجریان، متن قانون اساسی دوران گذار را در اختیار او قرار داده است. در مقابل این ادعا، محمدحسین آقاسی به نمایندگی از خانواده استاد، خواستار ارائه سند و دلیل از طرف او شده بود.

آقاسی، امروز توییت کرد: «در مصاحبه هفته پیش درخواست کردم ظرف یک هفته، آقای دکتر میلانی، دلیل صحت ادعای خود مبنی بر این‌که زنده‌یاد استاد شجریان، قانون اساسی نظام آینده را به او سپرده است، برای  فرزندان استاد ارسال کند، چون تا این لحظه، هیچ‌کس از بازماندگان استاد، دلیلی و مدرکی دریافت نکرده‌اند، بنابراین، ادعای مذکور تکذیب می‌شود.»

همایون شجریان با بازنشر این توییت در استوری صفحه‌ اینستاگرام خود، صحبت‌های آقاسی را تایید کرد و ادعای عباس میلانی، رسما توسط خانواده‌ استاد شجریان رد شد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مومیایی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    17 8
    استاد در این زمینه تخصصی نداشتند که قانون اساسی تدوین کنند
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    22 8
    چاره ای م داشت؟!
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 0
      صرف نظر از این مورد واقعا ادعای مشکوکی هست بیشتر به نظر میاد این شخص میخواد از محبوبیت اقای شجریان سو استفاده کنه سوالات زیادی در این مورد هست که هیچ کدوم پاسخ روشنی نداره از جمله اینکه اصلا چرا باید این نوشتها رو به عباس میلانی بده قطعا ایشون چه در خارج و چه در داخل اشخاص امین زیادی داشتن
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    19 19
    این تکذیبیه نیست اطلاع رسانی هستش بی خود حرف نزنید
  • علی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    علاوه بر اینکه آقای میلانی فرد راستگویی نیست، بعضی مطالب چنان لایتچسبک است که مرع پخته هم خنده اش می گیرد.
  • ن.خ IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 4
    مردم تا نخواهند هیچ چیز تغییر نخواهد کرد،دکتر ظریف میگه ما خودمان انتخاب کردیم اینطور زندگی کنیم ،،مردم حتمن راضی هستن و مشکلی نیست خدا رحمت کنه خسرو اواز ایران را صدایی بینظیر
  • سالک IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    حق با همایون است
  • سمیه IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    2 4
    ... الان این اقا خوبش شد ضایع شد؟حتما باید فرزندان استاد ضایعش میکردن؟چی با خودش فکر کرده؟فکر کرده چون استاد در قید حیات نیستن کسی هم نمیتونه ازش دفاع کنه پس هرچی اراجیف میخوان میتونن بهش ببندن؟با همه ی ارادتی که به استاد دارم ولی این انتقاد رو دارم که نباید هرگز خودشونو وارد بازی های سیاست میکردن.الان این ادعا نتیجه ی همون بازی هاست
  • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 5
    مگرشجریان حقوقدان بودکه قانون اساسی بنویسد
  • مهدی نیک پور IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    3 0
    شریعتمداری ، انقدر حرف نزن و از دولت های مختلف که سر کار آمده اند انتقاد نکن . فقط بلدی بیرون گود بشینی و بگی لنگش کن . اینبار برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شو . بهت رای میدیم و رئیس جمهور شو ببینیم در عمل ، چند مرده حلاجی ؟ تا حالا فقط حرف زدی . حرف ، حرف ، حرف ... . همه بلدن حرف بزنن .
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    5 2
    استاد میلانی کم شخصیتی نیست و اونقدر حسن شهرت داره که نخواد خودشو با چسبوندن به کسی معروف کنه باید دید پشت پرده چخبره. ضمن اینکه این جور تکذیب و انکار ،خیلی مستند نیست،چرا که کم ندیدیم بزرگانی که تحت فشار و تهدید مجبور به گرفتن مواضعی شدن که خواسته قلبی و اصلیشون نبوده. زمان خیلی چیزها رو روشن خواهد کرد
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 3
    محمدرضا شجریان فقط یک خواننده بود که دلش میخواست مردم دوستش داشته باشند و در هر موقعیتی آثاری منتشر میکرد که مردم اون زمان می خواستند که خیلی از اونها هم مناسب نبود .برای خوشایند مردم کار کردن آدم رو از راه درست منحرف میکنه.