مراجعه ۴۹ بیمار مشکوک کرونا به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۳۰ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : دکتر مجید شیرانی افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۳ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد :  طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۳۰ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون ۷۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

به گفته شیرانی:خوشبختانه طی ٢۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_۱۹ در استان گزارش نشده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان ۷۳۴ نفر می باشد.

وی درپایان گفت :  هم اکنون ۱۱ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =