‍  ۹۴ طرح اشتغالزا در استان سمنان تسهیلات دریافت می کنند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت تسهیلات به ۹۴ طرح اشتغالزا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  ، علی تشنه دل در دویست و شصت و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: با موافقت اعضای کارگروه ، ۹۴ طرح صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش بیش از ۱۹۰۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

وی افزود: در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ ، تاکنون بیش از ۱۱ هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات به ۳۸۶ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در بخش تسهیلات رونق تولید ۹۹ ،  سهم صنعت ۷۵ واحد به ارزش ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۳۱۱ واحد به ارزش ۵۴۸ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد:تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹  ، ۶۳۳ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از نوزده هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۲۴۷ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

علی تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه ۱۱۷۶ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، در حدود ۲۵۴۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی شش واحد تولیدی استان بررسی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =