مانور پدافند غیرعامل ارتباطات زیرساخت استان یزد برگزار شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به برگزاری مانور پدافند غیرعامل در ارتباطات زیرساخت استان، گفت: در این مانور توان اجرایی و آمادگی مدیریتی، فنی و عملیاتی ارتباطات زیرساخت استان در بازگرداندن شرایط بحران به حالت نرمال مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، مانور قطع فیبر ارتباطی در مسیر یکی از شهرستان های استان با حضور پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، طهماسبی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، ذوالفقاری مدیر ارتباطات زیرساخت استان و تیم کارشناسی، فنی و عملیاتی ارتباطات زیرساخت با هدف ایجاد آمادگی برای واکنش سریع در مواقع حساس برگزار گردید.
محمدرضا پاکدل با اشاره به اینکه زیرساخت های ارتباطی استان یزد از وضعیت مطلوبی برخوردار می باشد، اظهار کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش دو تا سه برابری مصرف دیتای استان نسبت به سال گذشته، هیچ اختلالی در ارائه سرویس به شهروندان استان ایجاد نشده است.
براساس این گزارش، طبق سناریوهای مربوطه، مانور قطع فیبر نوری ارتباطات زیرساخت برگزار و توان اجرایی و آمادگی کارشناسان حوزه ارتباطات استان در بازگرداندن شرایط به حالت نرمال، مطلوب ارزیابی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =