اتوبوس وسیله حمل و نقل تیم های لیگ برتر فوتبال زنان!

سلطان کلین شیت فوتبال ایران با ابراز ناراحتی از شرایط دستمزدی در بخش زنان گفت: تفاوت دستمزد بین زنان و مردان بسیار زیاد است و فقط عشق و علاقه دختران به این رشته است که باعث شده آن را ادامه بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین, زهرا خواجوی با رکوردشکنی که سال گذشته داشت علاوه بر اینکه خودش مورد توجه قرار گرفت باعث شد فوتبال زنان هم بیشتر از قبل دیده شود و همه به توانایی های زنان فوتبالیست ایمان بیاورند. او در این باره گفت: در تمام صحبت های خودم گفته ام که با وجود ثبت رکورد به نام من اما همه تیم در آن سهیم بودند و بدون بازیکنان دیگر این امر نشدنی بود. به هرحال تمام پیام ها باعث دلگرمی من و تمام فوتبالیست ها شد چرا که فهمیدیم می توانیم دیده شویم. واقعا در آن زمان صحبت های زیادی در این باره شد و لقب هایی را هم به من دادند که عقاب زنان آسیا برای من از همه دوست داشتنی تر بود.

او درباره سختی هایی که برای رسیدن به جایگاه فعلی خود متحمل شده است، گفت: من خیلی سختی کشیدم و اینکه واقعا بقیه بازیکنان هم خیلی مشکلات دارند. تفاوت دستمزد بین فوتبال زنان و مردان خیلی زیاد است و به نظرم فوتبال زنان فقط به خاطر عشق دختران ادامه پیدا کرده است. واقعا هزینه ای که انجام می دهیم با درآمدی که داریم مطابقت ندارد. برای مثال سقف قرارداد حدود 100 میلیون است. یا حتی تیم ها مجبورند همه شهرها را با اتوبوس بروند و این خیلی دشوار است. تمام بازیکنان با خستگی راهی بازی می شوند مثلا یک تیم با اتوبوس از سنندج به بوشهر می رود!

مشروح این مصاحبه را اینجـــــــا بخوانید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =