خیرخواه: از عملکرد ژیمناست‌ها راضی‌ هستم

سایت فدراسیون ژیمناستیک نوشت: سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: سال گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و در حال حاضر از وضعیت‌ ملی پوشان راضی هستم.

رضا خیرخواه در خصوص اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری، اظهار داشت: این اولین اردوی حضوری ما در سال ۹۹ بود. با توجه به اینکه ما چندین اردوی آنلاین داشتیم بچه‌ها با آمادگی نسبی در این اردو حاضر شدند.

وی افزود: در این چند روز تلاش کردیم آمادگی بدنی و فنی آنها را به بالاترین حد برسانیم و خوشبختانه در حال حاضر از وضعیت‌شان راضی هستم. این اردو تا پنجم ماه جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن در روز دهم بهمن مسابقه انتخابی خواهیم داشت که این مسابقه انتخابی به صورت آنلاین خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک تصریح کرد: همه ژیمناست‌هایی که در اردو حضور دارند و همینطور سایر ژیمناست‌هایی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند باید در مسابقه انتخابی حاضر شوند. نفرات برتر مسابقات انتخابی در اردوی آینده تیم ملی شرکت خواهند کرد.

خیرخواه در ادماه اشاره به اینکه ژیمناستیک ایران شرایط خوبی دارد، گفت: سال گذتشه نتایج بسیار خوبی کسب کردیم. این نتایج در شرایطی رقم خورد که با مشکلات زیادی مثل تحریم‌های ظالمانه‌ علیه کشورمان و همینطور بودجه روبرو بودیم؛ اما فدراسیون ژیمناستیک با اعزام‌های متعدد واقعا کار بزرگی انجام داد و من به نوبه خودم از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم.

وی در پایان در خصوص ارتباط کادر فنی تیم ملی با کادر فنی تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: ما ارتباط خیلی خوبی با مربیان تیم‌های پایه داریم. تشکیل تیم نوجوانان اتفاق خیلی خوبی بود که می‌تواند نتایج آن را در آینده دید. همچنین تیم جوانان هم اردوهای آنلاین خود را برگزار کرد و فکر می‌کنم در آینده‌ نزدیک اردوی حضوری هم داشته باشد. باید هم از جودی و هم از افضلی‌فرد و هم از مربیانی که برای ژیمناستیک ایران زحمت می‌کشند تشکر کنم.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =