۰ نفر
۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
خاطرات جنگ به روایت «باباکوهی»

رمان «باباکوهی» نوشته‌ محمد محمودی نورآبادی، روایت خاطراتی از جنگ و مبارزات مردم در دوران انقلاب از زبان یک معلم بازنشسته است که با قیمت ۶۲ هزار تومان و در ۲۸۸صفحه توسط نشر صاد به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رمان «باباکوهی» نوشته‌ محمد محمودی نورآبادی که توسط نشرصاد منتشر شده است روایت هشت‌سال دفاع مقدس را در دل خود جای داده است. مقاومت مردمی و دلیرانه در مقابل نیروهای متخاصمی که در رزمگاهی نابرابر به مصاف جوانان این مرز و بوم آمدند.

این کتاب پیوندی است میان سلحشوری متدین و اسطوره‌های ملی شاهنامه. در این میان قصه «باباکوهی» به‌قلم محمد محمودی نورآبادی قصه همین پیوستگی دال‌های ملی و دینی ماست. پیوست جان‌ها در یک وطن مألوف و انسی فراتر از مرزها با مام میهن، که به مظلومیت مردمان این سرزمین گره خورده و به انزجار از ظلم‌پذیری آغشته است. «باباکوهی» روایت خاطراتی از جنگ و مبارزات مردم در دوران انقلاب از زبان یک معلم بازنشسته است. این داستان را می‌توان روایت بومی مردمان استان فارس از رشادت‌های آن سال‌های پر از زخم و درد، اما پراز افتخار دانست.

از محمد محمودی ‌نورآبادی پیش از این نیز چنداثر در حوزه دفاع مقدس منتشر شده است که در جشنواره‌های متعدد تقدیر و حائز رتبه شده‌اند.

نسخه‌ الکترونیکی کتاب را می‌توانید از کتاب‌راه تهیه کنید. نسخه‌ کاغذی کتاب «بابا کوهی» با قیمت ۶۲ هزار تومان و در ۲۸۸صفحه قابل سفارش از سایت نشر صاد است.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =