کیهان: نقشه «بازی با ظریف» نگرفت بگویید فضاسازی منتقدان است(!)

روزنامه کیهان نوشت:یک روزنامه اصلاح‌طلب، اصرار بر نامزدی محمدجواد ظریف در انتخابات 1400 را تخریب‌گری مخالفان و جریان رقیب توصیف کرد!

به گزارش آفتاب یزد، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با این روزنامه ضمن رد کاندیداتوری ظریف برای ریاست‌جمهوری 1400 می‌گوید: «وقتی خودش بارها گفته نمی‌آید اما بازهم از او به‌عنوان یک گزینه احتمالی نام می‌برند ذهن به این سو می‌رود که شاید این مسئله مهندسی شده و تخریبی باشد!»
علی صوفی همچنین افزود:«اینکه هرازگاهی می‌بینید بحث کاندیداتوری آقای ظریف مطرح می‌شود اگر به منشا و مرجع خبر خوب دقت کنید خواهید دید این مسئله از جناح رقیب استارت خورده و بیشتر از آن جهت است که مسیر ائتلاف با لاریجانی را تنها گزینه پیش‌روی اصلاح‌طلبان معرفی کنند تا در نهایت هیچ اصلاح‌طلب واقعی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نشود.»(!!)
صوفی می‌گوید:« تا آنجا که من می‌دانم گزینه‌ای به نام ظریف مدنظر اصلاح‌طلبان نبوده و نیست. یک وقت‌هایی ذهن به سمت مهندسی بودن مطرح شدن نام ظریف می‌رود تا او را تخریب کنند یا شاید می‌خواهند اصلاح‌طلبان را خلع سلاح کنند یا حتی ممکن است بحث یک ائتلاف در میان باشد اما هرچه که هست به معنای مدنظر بودن ظریف در جناح اصلاح‌طلبی نیست.»
ادعای علی صوفی در حالی است که پیش از این برخی محافل اصلاح‌طلب از جمله روزنامه‌هایی مانند شرق و اعتماد و... به شکل پررنگ، احتمال نامزدی ظریف را برجسته کرده بودند که با بی‌اعتنایی منتقدان روبرو شد. به عبارت دیگر حالا که بازی تحریک منتقدان به واکنش نگرفته، افراطیون مدعی اصلاحات، گارد خود را عوض کرده و پروژه ناکام خود را به رقبا و منتقدان نسبت می‌دهند!

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =