کارخانه نوآوری ایران در قزوین راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین از راه‌اندازی کارخانه نوآورانه در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابوالفضل یاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت:‌ با استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش ‌بنیان استان قزوین کارخانه نوآوری ایران در قزوین ایجاد می‌شود.

یاری با اشاره به اهمیت مکان یابی این کارخانه تصریح کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده پیشنهاد ما برای مکان تاسیس آن دانشگاه آزاد تاکستان، فنی و حرفه ای شهرستان البرز و مرکز آموزش جهاد کشاورزی اسماعیل آباد است.

او افزود: این کارخانه بستری برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان، ایجاد زیست بوم کارآفرینی برای فناوران و نوآوران و بستری برای اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل است.

یاری افزود: این کارخانه نوآوری یکی از بزرگ‌ترین مرکز استقرار کارآفرینان و متخصصان در کشور خواهد بود که با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری اجرا  می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تاکید بر اجرایی کردن طرح های اقتصادی و اشتغالزا منطبق با اسناد توسعه و آمایش استان، گفت: بدون توجه به این سند، توسعه استان با چالش و مانع روبرو می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =