رفع مشکلات آبادان در گرو انجام کار جهادی است

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، رفع مشکلات برجای مانده ۳۲ ساله این شهر را در گرو انجام کار جهادی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سید مجتبی محفوظی در جلسه ی هماهنگی اجرای عملیات بازآفرینی بافتهای فرسوده شهر آبادان که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اینجا آبادان است، شهری که عنوانش با حقیقت موجودش فاصله زیادی دارد و بایستی اسمش را ویرانان گذاشت چرا که این شهر بیش از آنکه آبادی داشته باشد ویرانی دارد.

وی افزود: در بازدید از مناطق دارای بافت فرسوده که در شهر آبادان ۷ منطقه شناسایی شده و به طور عمده در سلیچ شرقی و غربی و ذوالفقاریست، وضعیت بسیار شرم آور و غیر قابل قبول است.

وی با تاکید بر اینکه پیگیر رفع مشکل هستیم، تصریح کرد: البته کاهلی زیادی نیز در این باره انجام شده و اگر این روند ادامه یابد باز هم هیچ اتفاق خوشایند نمی افتد و کاری از پیش نمی رود، لذا بایستی ضمن خروج از کاغذبازی در این باره، کار جهادی انجام شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آبادان شهری ملی و پرآوازه است که نیاز به مدیریتی در حد خودش دارد لذا اگر این روندی که طی ۳۲ سال گذشته طی شد بخواهد همچنان دنبال شود نمی توان به آینده آن امیدوار بود. برای خروج از وضعیت کنونی نیاز به عزم جزم و همت والای مسئولان و اقدام جهادی و جدی در این باره داریم و کوتاهی ها پذیرفتنی نیست.

محفوظی، گفت: به نمایندگی از تمام مردم آبادان از رئیس کمیسیون عمران مجلس و دیگر همکارانمان که به طور جدی در زمینه کمک به رفع مشکلات بجای مانده از سالها اهمال کاری  همراهی و پیگیر بودند، قدردانی می کنم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =