توسعه و بهسازی بیش از ۱۶ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان دامغان

به منظور تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید، ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در شهرستان دامغان احداث و بهینه سازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان با اشاره به مطلب فوق بیان داشت : توسعه پنج هزار و ۲۰۰  متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی و بهسازی ۱۱ هزار و ۶۰۰ متر خطوط برق رسانی ، از اقدامات به عمل آمده از آغاز سال جاری تاکنون محسوب می شود.

سید محمدحسین ترابی با بیان این که ۱۱ ایستگاه هوائی توزیع جهت تغذیه برق مشترکان جدید با ظرفیت دو هزار و ۲۶۰ کیلوولت آمپر نصب و بهره برداری شده تصریح کرد: جهت ارتقای پایداری خطوط برق رسانی و در راستای طرح کاهش تلفات برق، هفت هزار و ۲۰۰ متر کابل خودنگهدار در این شهرستان توسعه یافته است.

وی همچنین یادآور شد: در راستای اجرایی نمودن ۳۵۸ پروژه عمرانی برق رسانی در حوزه های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی در سطح شهرستان، مبلغ ۵۱ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی اعلام کرد: جابه جایی پست هوایی روستای صلح آباد و تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی به خودنگهدار در روستای قادرآباد، به عنوان برنامه پیش بینی شده این مدیریت تا پایان امسال است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =