احداث و تکمیل ۴۵۶ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۴۵۶ واحد مسکن در شهرها و روستاهای استان احداث و تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، علی ملک پور بیان کرد: تأمین مسکن ایمن و مقاوم از رویکردهای این نهاد است که زمینه آسایش و خودکفایی خانواده‌های مددجو را فراهم می‌کند.
وی افزود: مددجویان فاقد مسکن با مشاوره مددکاران به حوزه مسکن معرفی می‌شوند که در صورت دارا بودن شرایط، جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت کمک‌های بلاعوض همراه با تسهیلات به مددجویان ادامه داد: مؤسسات خیریه و خیران سهم بالایی در تأمین هزینه‌های احداث مسکن نیازمندان دارند.
ملک پور بابیان اینکه از این مجموع ۳۰۸ واحد در شهرها و روستاهای استان احداث شده است گفت: مصالح ساختمانی مسکن مددجویان از کیفیت بالایی برخوردار و تمامی مراحل با نظارت سازمان نظام مهندسی انجام می‌شود.
وی با اشاره به تکمیل واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی خاطرنشان کرد: ۱۴۸ واحد مسکونی توسط کمیته امداد استان در شهرها و روستاهای استان تکمیل شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: تأمین مسکن سهم مهمی در خودکفایی مددجویان دارد که این امر با کمک‌های خیرخواهانه مردم استان محقق می‌شود. نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۸۸۷۷ به دست نیازمندان برسانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =