توضیحات فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خصوص انتشار یک کلیپ در فضای مجازی

سرهنگ "جهان دیماز" اظهار داشت: در پی حضور نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۶۰۰ روز دوشنبه ششم بهمن ماه در بخش دیشموک و درخواست مسولین مربوطه به واسطه بیم انتشار ویروس کرونا و انتظام بخشی و متفرق نمودن جمعیت، مامورین انتظامی بخش مذکور در محل حاضر شدند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وبه نقل از پایگاه خبری پلیس استان کهکیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "جهان دیماز" افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی زیادی از مردم بواسطه حل مشکلات خود در یک مکان بسته تجمع و بیم آن می رفت که  بخاطر شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای آنها بوجود آید که در این رابطه یکی از ماموران جهت پیشگیری از ازدحام جمعیت  و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم را به بیرون از محوطه هدایت نمود.
این مقام انتظامی مسئول با عذر خواهی از مردم شریف دیشموک افزود: متاسفانه مامور مذکور رفتار مناسبی نداشته و ناجا هیچگونه اقدام و رفتاری خارج از نزاکت را از نیروهای تحت امرخود نمی پذیرد. لذا موضوع توسط بازرسی نیروی انتظامی استان بصورت ویژه در حال رسیدگی است وقطعا با هرگونه رفتار خلاف، و ناشایست در چارچوب مقررات برخورد خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =