این بار فکری خوب تعویض کرد

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال با تساوی یک یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در یکی از بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر تیم صدرنشین استقلال در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر رفت که این بازی با نتیجه یک یک به پایان رسید.

استقلال در دقیقه ۱۸ توسط مهدی قایدی به گل رسید اما داور به خاطر آفساید این گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه ۳۲ بر خلاف جریان بازی، نفت مسجد سلیمان به گل اول ‌رسید. شاگردان مجتبی حسینی در یک کرنر صاحب موقعیت شدند اما اشتباه سید حسین حسینی در دفع توپ باعث شد گل اول بازی به ثمر برسد و نفت مسجد سلیمان یک بر صفر پیش بیفتد.

در نیمه دوم و با وجود اینکه بازی کیفیت بالایی نداشت اما فکری یک تصمیم خوب گرفت. او که به خاطر تعویض هایش از ابتدای فصل مورد انتقاد بوده و همین امروز به خاطر خروج مظاهری از ترکیب با انتقاداتی روبرو شد، بابک مرادی به زمین فرستاد. با حضور این بازیکن جناح چپ استقلال کلا متحول شد.  استقلال روی پاس این بازیکن و با ضربه سر وریا غفوری دروازه کرمانشاهی را باز کرد و بازی به تساوی یک یک رسید. مرادی همچنین یک ضربه خوب هم زد که به بازیکن حریف و سپس به تیر دروازه خورد و راهی کرنر شد.  دو تیم در نیمه دوم بدشانس هم بودند چرا که تا دقیقه 80 یک بار تیر دروازه استقلال و دو بار هم تیر دروازه مسجدسلیمان به لرزه درآمد.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:‌ فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست و ساسان حسینی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

بیشتر بخوانید: مظاهری در استقلال نیمکت‌نشین شد!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    روند عالی بازی استقلال رو بعد از خروج شجاعیان ببینین. تا کی باید بازیکن اسمی و ناآماده فیکس بازی کنه؟!!
  • شیخ IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 4
    داریوش شجاعیان باید نیمه اول ۴ بار کارت میگرفت
  • امیر DE ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    0 0
    تعویض ها خوب بود ولی دیر. من انتظار داشتم که اون دو بازیکنی که روز خوبی نداشتند بین دو نیمه تعویض بشوند،‌نه دقیقه ۶۵
  • پرستو IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    این تیتر توهین به ماست.. ما باید نفتی ها را با چهار یا پنج گل شکست می دادیم. نه اینکه از تساوی شاد باشیم..
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    تا دقیقه هفتاد پنج تاکتیکش فاجعه بود تعویض رشید با حسینی فوق فاحعه بود اون تعویض هم که کرد و مرادی اومد از ناچاری بود که خداشکر جواب داد در کل تعویض طلایی برای استقلال خوده فکری هستش با فکری استقلال تو آسیا به خفت میوفته لیگ هم رو هواست
  • استقلال همیشه باغیرت است IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    سلام من از این بازی خوشم امد اما به خاطر اینکه حسینی یک گل به خودی زد خیلی عصبانی شدم باز هم به شرف وریا غفوری که مساوی کرد