به استقبال نوروزی موج چهارم کرونا نرویم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به مثابه استقبال از نوروز کرونایی و مواجهه با موج سهمگین تر بیماری کرونا خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز؛ «غفور قاسم پور» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن  چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان انقلاب با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم نمادین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار خواهیم کرد. 

وی همچنین با اشاره به شناسایی هفتمین مورد کرونای جهش یافته اروپایی و ضرورت مراقبت‌های لازم در این زمینه افزود: در صورت وقوع موج چهارم بیماری کرونا آثار و تبعات آن سهمگین و مجبور به بازگشت محدودیت‌های سختگیرانه خواهیم بود از سویی در آستانه ماه پایانی سال و ایام عید قرار داریم و نباید با عادی انگار بیماری مانع از فعالیت کسب و کارهای مرتبط با ایام نوروز باشیم.

 قاسم‌پور ادامه داد: قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج ضمن اعلام هشدارهای لازم در خصوص ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامتی مردم و تداوم فعالیت‌های مرتبط با معیشت مردم پایش های میدانی خود را نیز استمرار می بخشد. 

فرماندار کرج گفت:  ۱۷ میلیون از جمعیت کشور در گستره تهران و البرز زندگی می کنند و این جمعیت می تواند سلامت و یا بیماری را شیوع دهد، بنابراین آگاهی بخشی به این جمعیت می تواند بخش عمده ای از وزنه مدیریت شرایط را عهده دار باشد.

معاون استاندار بیان کرد: اتوبوس و مترو، بازارها و مراکز خرید مراکز پرخطری هستند که باید مدیریت شوند. 

وی در پایان افزود: از مردم تقاضا می کنم که در رابطه با سفرها، دورهمی، رفتن به مراکز خرید، برگزاری مراسم ها و جشن ها و ایاب و ذهاب، دقت کافی را داشته باشند چرا که موج چهارم بیماری به مراتب سهمگین تر از قبل خواهد بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =