برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۵ بهمن‌

مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با سی و نهمین دوره جشنواره کشوری از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان اظهار داشت: امروز که ۴۲ سال از انقلاب می گذرد توسعه و پیشرفت در همه ابعاد حاصل شده که نام ایران را در دنیا مطرح ساخته است.

نمایش ۱۶ فیلم

وی با بیان اینکه یازدهمین جشنواره استانی فیلم فجر اصفهان از روز چهارشنبه همزمان با ولات حضرت زهرا (ع) آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، بیان داشت:  در این جشنواره ۱۶ فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد و محل برگزاری نیز در در سالن اصلی و بین المللی پردیس سینمایی غرب شهر و پردیس سینمایی ساحل در مرکز شهر خواهدبود.

مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد:  زمان اجرا و اکران این فیلم‌ها بنا بر پیش بینی از ساعت یک تا ۱۹ است و با توجه به اینکه سلامت مردم از اولیت بر خوردار است ظرفیت اکران سالنها تا ۳۰ درصد خواهد بود.

وی با بیان ینکه اکران فیلمهای یازدهمین جشنواره فیلم فجر با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعملهای بهداشتی انجام می شود، گفت: همه بلیت ها به شکل اینترنتی فروخته می شود؛ دو سالن اختصاص به عموم مردم و علاقه مندان دارد و یک سانس نیز ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر است و برای مسئولان نیز هماهنگیهای لازم انجام می شود.

معتمدی با بیان اینکه تا اندازه ای که امکان دارد تلاش کردیم قیمت بلیت سینماها پایین تر از قیمت رسمی سینماها باشد که در نهایت به قیمت ۱۸ هزار تومان به اضافه نه درصد مالیات بر ارزش افزوده رسیدیم، تاکید کرد: هر فرد با یک کد ملی می تواند چهار بلیت تهیه کند.

وی اضافه کرد: این جشنواره باید کاملا به شکل مردمی و توسط بخش خصوصی برگزار شود و با توجه به این اعتقاد برای اجرای محدود برنامه‌هایی که داشتیم سعی کردیم آنها را به بخش خصوصی واگذار کنیم و ما تنها حمایت همه جانبه قانونی از آنها داشته باشیم.

مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ۹ کمیته مسئولیت برگزاری این جشنواره را دارند، اظهار داشت: کارها تقسیم بندی شده و هر کمیته وظایف خود را می داند و بر این اساس عمل می کند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه ۵۲ سالن با ۱۳ هزار صندلی در سطح استان اصفهان داریم که بخش دولتی ،خصوصی و  وابسته  آن را مدیریت می کنند، تاکید کرد: در دوران شیوع کرونا در راستای رعایت پروتکلها ظرفیت سال های سینمایی را به ۳۰ درصد رساندیم و بین هر سانس نیم ساعت فاصله برای ضدعفونی لحاظ و تب سنجی از تماشگران نیز انجام می شود.

کاهش ۴۰ درصدی فروش سینماهای اصفهان

معتمدی با اشاره به خسارت ناشی از شیوع کرونا بر حوزه سینما گفت: در طول این مدت ۴۰ درصد کاهش فروش داشتیم.  

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =