تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در ۲ ورزشگاه

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در دو گروه و به صورت جداگانه در دو ورزشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان پایتخت پس از برتری در بازی روز گذشته برابر تیم ماشین سازی تبریز، امروز (یکشنبه) در دو گروه به ریکاوری و تمرین پرداختند.

بازیکنان اصلی در دیدار برابر ماشین‌سازی از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر مربی بدنساز تیم به مدت نیم ساعت ریکاوری کردند.

سایر بازیکنان نیز در زمین چمن مجموعه ورزشی پژوهشگاه نفت زیر نظر کادرفنی به انجام بخش‌های مختلف تمرین پرداختند. دویدن، گرم کردن، پاسکاری‌های کوتاه، پاسکاری‌های تحت فشار، مرور کارهای تاکتیکی و مینی فوتبال به اجرا در آمد.

کلیه بازیکنان بدون مشکل در تمرین امروز حاضر بودند و تنها مصدوم تیم، محمد حسین کنعانی زادگان بود که زیر نظر کادر پزشکی به انجام برنامه‌های اختصاصی پرداخت. تمرین امروز بعد از ۷۵ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند، ضمن اینکه قاسم عبدالصمدی مسئول تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس که به جهت انجام عمل جراحی، مدتی از تیم دور بود، امروز به تمرینات بازگشت و با استقبال اعضای تیم مواجه شد. کلیه اعضای تیم برای قاسم عبدالصمدی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کردند.

پرسپولیس تا روز سفر به تبریز و بازی برابر تراکتورسازی، روزانه یک جلسه تمرینی را در برنامه دارد و چهارشنبه عازم تبریز خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =