طرح زوج و فرد در هسته مرکزی اصفهان فعال است/راه اندازی پلیس دوچرخه‌سوار

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از راه اندازی پلیس دوچرخه سوار در استان اصفهان برای نخستین بار به مناسبت دهه فجر خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به فعال بودن طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان اظهار داشت: طرح ممنوعیت تردد شبانه از ۹ شب تا ۴ صبح در کلانشهر اصفهان و شهرهای با جمعیت ۲۰۰هزار نفر به بالا با قوت برقرار است.

وی با اشاره به روند افزایشی تخلفات عدم رعایت محدودیت های تردد شبانه توسط شهروندان افزود: با توجه به اینکه پیامکی در این خصوص برای شهروندان ارسال نشده است گمانه زنی ها دال بر عدم جدیت در طرح های شبانه بوده است که متاسفانه صدور جریمه های تردد، شهروندان را از جریان داشتن این طرح آگاه کرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان داشت: در برخی موارد مجوزهای تردد توسط فرمانداری ها به پلیس راهور ارسال نشد و شماره های خودروها در سیستم پلیس ثبت نشده و همین موجب ثبت جریمه برای صاحب خودرو را به همراه داشته است.

راه اندازی پلیس دوچرخه سوار دراصفهان

وی از راه اندازی پلیس دوچرخه سوار برای نخستین بار در اصفهان خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر پلیس دوچرخه سوار در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان با هدف فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه دایر می شود.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه رونمایی از ۲۰ دستگاه دوچرخه تحت عنوان پلیس دوچرخه سوار در کلانشهر اصفهان گفت: این به منزله آن نیست که پلیس به خودروهای جدید مجهز نیست بلکه درصدد توسعه فرهنگ استفاده از دوچرخه در مرکز کلانشهر اصفهان و نقاط آلاینده هستیم.

وی افزود: امیدواریم مسیرهای دوچرخه سواری ایمن در استان اصفهان راه اندازی شود و شهروندان به جای استفاده از وسایل دودزا به دوچرخه روی بیاورند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =