معرفی سه فوتبالیست برتر آسیا در دهه اخیر

ایسنا نوشت: فدراسیون تاریخ و آمار ۳ بازیکن برتر آسیا در یک دهه اخیر را معرفی کرد.

 فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار در ادامه معرفی برترین تیم های یک دهه گذشته در قاره ها، به سراغ ۳ بازیکن برتر و منتخب این قاره از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ رفته است که هیچ بازیکن ایرانی در آن دیده نمی شود. 

سون هیونگ مین ستاره کره ای تیم تاتنهام در این رده بندی در صدر قرار دارد و به عنوان بهترین بازیکن آسیا در یک دهه قبل انتخاب شد. کیسوکه هوندا هافبک ژاپنی در رده دوم قرارگرفت و سالم الدوساری بازیکن تیم عربستان در جایگاه سوم است.

محمد صلاح به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا در یک دهه اخیر، لیونل مسی بهترین بازیکن آمریکای جنوبی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن اروپایی در این مقطع زمانی نام برده شدند.

بیشتر بخوانید: توقف پورتو در حضور ۹۰ دقیقه‌ای طارمی و یک اتفاق تلخ

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1483311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی از استانداری IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    21 10
    کاملا عادلانه هست. بازیکنای ایرانی فقط 4 تا دریبل زدن بلدن وگرنه از نظر هوش تاکتیکی و استایل و توان بدنی تو سطح پایینی قرار دارن
  • وو IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    31 11
    سون هیونگ مین و کیسوکه هوندا و ناکامورا و پارک جی سونگ از ارکان اصلی تیمای تاتنهام و میلان و اینتر و منچستر بوده و هستن اونوقت ما ایرانیا ذوقمرگ اینیم که علی کریمی و دایی و کریم باقری مجموعا 37 دقیقه تو بوندسلیگا به عنوان بازیکن ذخیره بازی کردن و یکی دوتا گل الله بختکی هم به تیمای ته جدولی اونجاها زدن !