اعلام شیوه فعال‌سازی هنر کارت

سرپرست معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از شیوه فعال سازی هنر کارت و اسامی اعلام شده در نوبت اول خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ امیر ملاحسنی، سرپرست معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اهالی فرهنگ، ادب و هنر پس از دریافت هنر کارت، شماره ١٦رقمی درج شده بر روی کارت را با همان موبایلی که هنر کارت را ثبت نام کرده اند به شماره ٥٠٠٠٢٨١٩٠ پیامک کنند و پس از چند لحظه پیامک "هنرمند گرامی سلام، پیامک شما دریافت شد" ارسال می شود.

او افزود: سپس ٢٤ یا ٤٨ ساعت آینده رمز کارت پیامک می شود و قابل استفاده در کارت خوان فروشگاه ها، عابر بانک ها و... است و اعضایی که در بانک آینده حساب ندارند و برای گرفتن کمک هزینه کرونا به بانک آینده نرفته اند، قبل از ارسال پیامک فعال سازی کارت، با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت احراز هویت به نزدیکترین شعبه بانک آینده مراجعه کنند، سپس پیامک فعال سازی را ارسال کنند.

ملاحسنی در پایان تاکید کرد: هنرمندانی که اسامی آنها در نوبت اول اعلام شده تا زمانی که رمز کارت برایشان ارسال نشده است، از گذاشتن کارت در عابر بانک خودداری کرده، چون به دلیل عدم فعال شدن، توسط عابر بانک مسدود می شود و نیاز است تا در حفظ و نگه داری هنر کارت دقت نمایند، چون صدور مجدد آن مشمول فرآیند زمانی طولانی و هزینه ٢٠٠هزار تومانی از طرف مرجع صادر کننده کارت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1483650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =