۱ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
هشدار پلیس به عربده‌کش‌ها

ایرنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی(ناجا) گفت: مقابله با اراذل و اوباش و افرادی که با عربده کشی موجب وحشت مردم می شوند، بخشی از کار نیروی انتظامی است که در قالب قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش با جدیت و به صورت مقتدرانه در حال انجام است.

سردار سرتیپ قاسم رضایی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع اصحاب رسانه افزود: اقدامات انجام شده در راستای مقابله با اراذل و اوباش به نحوی بود که بسیاری از این افراد درس گرفته اند و دیگر به سمت اقدامات رذل نمی روند و مردم نیز از اقدامات انجام شده نیروی انتظامی در این زمینه رضایت دارند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار مهربانی با مردم و مدیریت اجتماعی توام با مهربانی و عطوفت، با اراذل به صورت مقتدرانه برخورد جدی و قانونی دارد.

جانشین فرمانده ناجا اظهارداشت: اینکه برخی افراد ندانسته اظهارنظرهایی می کنند، مانعی برای کار نیروی انتظامی در زمینه مقابله با اراذل و اوباش نیست و این نیرو به صورت مقتدرانه وظایف ذاتی خود را دنبال می کند.

سردار سرتیپ رضایی تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در زمانی به صحنه برسد که اراذل و اوباش قمه و قداره در دست دارند، مکلف است کاری را انجام دهد که قمه و قداره از دست او بیفتد و اگر زمانی به صحنه برسد که تسلیم شده است، باید برخورد مناسب دیگر را انجام دهد.

وی با تاکید بر این مطلب که ماموران نیروی انتظامی تکیه گاه آرامش مردم و جامعه هستند، اظهارداشت: ترحم بر اراذل و اوباش جفا بر جامعه است.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1484662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =