کارگردانان شورای ائتلاف چه کسانی هستند؟

دبیرکل حزب موتلفه می گوید: اینکه شورای ائتلاف مبنای شرعی شورای وحدت را در نظر نگیرد نمی‌تواند به پیشبرد امور کمک کند.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین درباره عدم همراهی شورای ائتلاف با سازوکار شورای وحدت گفت: طبیعی است که شورای ائتلاف باید با شورای وحدت همراه شود چراکه  شورای وحدت شامل ۴۰ حزب ارزش‌گرا است بنابراین وقتی مجموعه‌ای با این تعداد از احزاب تشکیل شده و از یک سو جامعه روحانیت مبارز نیز حضور دارد و از سوی دیگر هم مورد حمایت روحانیت سراسر کشور است، سبقه روحانی بودن برای ملت ما که ملت مذهبی، یک ویژگی مهم است به هر حال روحانیت مبارز در تهران ۱۰ منطقه است. ۹ منطقه از ۱۰ منطقه عضو شورای مرکزی هستند مساجد، هیئت های مذهبی و مردم متدین مذهبی از پایگاه‌های ما هستند.

بیشتر بخوانید؛ 

بادامچیان:مردم به نامزد نظامی رأی نمی‌دهند/موتلفه چند کاندیدا دارد

وی گفت: در واقع اینکه شورای ائتلاف مبنای شرعی شورای وحدت را در نظر نگیرد نمی‌تواند به پیشبرد امور کمک کند. از این رو امیدواریم شورای ائتلاف هم به جمع شورای وحدت بیاید و همراه شوند. دلیلی هم برای نپیوستن آنها به شورای وحدت وجود ندارد اگر مبنا شاخص‌ها است روحانیت در میان آن شاخص‌ها حضور داشته باشد برای مردم، اطمینان بیشتری ایجاد می‌کند اگر بحث معرفی نامزدها است هر چه که روحانیت فعال تر باشد بهتر است. در واقع حداقل این است که در جامعه ما به تفاوت، ۴۰ درصد مردم ما بنا به وظیفه دینی‌شان رأی می‌دهند به بیانی دیگر این آمار، حداقل است.

باید دید کارگردانان شورای ائتلاف چه کسانی هستند

بادامچیان تاکید کرد: علاوه بر پایگاه مردم، شورای وحدت در سایر مسائل نیز قوی تر از شورای ائتلاف است. ابتدا باید دید که کارگردانان شورای ائتلاف چه کسانی هستند. حال هر چند نفر هستند محترم و بزرگوارند. در مقابل کارگردانان شورای وحدت، آیت الله موحدی کرمانی یک شخصیت روحانی باتقوای به تمام معنا که مورد احترام همه مراجع است، آقای ابوترابی، آقای موسی پور، آقای پورمحمدی و آقای تقوی و در نهایت آقای مصباحی مقدم، شخصیت‎های کمی نیستند. می‌توان بین این دو شورا مقایسه کرد. روشن است که شورای ائتلاف به سمت این آقایان برود و با آنها همراه شود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =