۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
خرید بیت کوین

در چند دهه گذشته ارزهای دیجیتالی جایگاه خوبی به دست آورنده‌اند به گونه‌ای که خرید بیت کوین و دیگر ارزها برای سرمایه گذاران و کسانی که به دنبال حذف دردسرهای ارزهای فیزیکی هستند بسیار مورد توجه بوده است.

بر همین اساس می‌خواهیم در این نوشتار شما را با چند نمونه از پرطرفدارترین ارزهای دیجتالی آشنا کنیم و در انتها نیز یک مسیر ساده و آسان را برای خرید بیت کوین و دیگر ارزها به شما معرفی نماییم.

اهمیت خرید بیت کوین در چیست؟

پیشرفت فناوری، تکنولوژی و دنیای دیجیتال در حالت کلی تمام زندگی ما را فراگرفته است. ما با زندگی در این عرصه هر روزه بیش از روز گذشته به دنیای دیجیتال  وارد می‌شویم. دیگر زمان ارتباطات و معاملات رودررو، کالا به کالا، کاغذی و حتی اعتباری گذشته است. از سال 2008 که سازنده‌ای ناشناس با نام ساتوشی ناکاموتو ارز دیجیتالی بیت کوین را به دنیا معرفی کرد تغییرات اساسی در دنیای پول و اقتصاد رخ داده است. به صورتی که طی گذر چندین سال، امروزه سرمایه گذاران وحتی جوانان و نوجوانان دهه‌های اخیر به دنبال خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری در این عرصه هستند.

بیت کوین از اولین نسل‌های ارزهای دیجیتالی به شما می‌رود. با خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال در اقتصادl و بازار جهانی دیگرهرگز نیازی به پول کاغذی، شماره حساب‌های بانکی، کارت‌های اعتباری و غیره نخواهیم داشت. بلکه می‌توانیم به راحتی و بدون نیاز به هیچ بانکی، ارز دیجیتالی همانند بیت کوین را از هرجای دنیا برای هم ارسال کنیم،خرید و فروش دیجیتالی داشته باشیم و مهم‌تر از همه سرمایه‌گذاری کنیم.

ارز دیجیتالی بیت کوین ویژگی‌هایی دارد که به آن‌ها نگاهی می‌اندازیم. ازاولین تفاوت که هنگام خرید بیت کوین متوجه آن می‌شوید این است که این ارز هیچ پشتوانه دولتی، نهادی، سازمانی و یا گروهی ندارد. بلکه شما هنگام خرید بیت کوین متوجه قوانینی می‌شوید که به صورت کدهایی برنامه نویسی شده‌اند و باید آن‌ها را بپذیرید تا بتوانید خرید بیتکوین را انجام دهید. با پذیرش این قوانین تمام افرادی که در این شبکه حضور دارند بدون شناسایی هویت شخصی شما، تمام تراکنش‌های شما را می‌توانند مشاهده کنند. در واقع بیت کوین برروی فناوری بلاک چین طراحی شده تا پیگیری مالکیت ارز دیجیتالی و یا تراکنش‌ها از طریق آن برای همه‌ی افرادی که در پی خرید بیت کوین هستند قابل رؤیت و پیگیری باشد.

اینگونه است که در این شبکه گسترده ارز دیجیتالی افراد به دلیل شفافیتی که وجود دارد می‌توانند به خرید بیت کوین اعتماد کنند. اما تعداد بیت کوین‌ها محدود به 21 میلیون واحد است. یعنی ماینرها یا استخراج کنندگان که با ابزارها و فناورهای بسیار پیشرفته به دنبال استخراج بیت کوین هستند تنها 21 میلیون واحد می‌توانند استخراج کنند. این امر باعث شده که سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال بیت کوین را همانند سرمایه گذاری بر روی کوه طلا بدانند. همچنین با محدودیت تعداد، امکان جعل بیت کوین نیز وجود ندارد. یکی دیگراز ویژگی‌های بارز خرید بیت کوین این است که این ارز دیجیتالی غیرمتمرکزمی‌باشد. یعنی هیچ کس در رأس قدرت آن نیست حتی سازنده اش. به عبارتی بازهای سیاسی و اقتصادی نمی‌تواند بر روی آن تأثیر بگذارند و قدرت در این ارز بین تمام افرادی که اقدام به خرید بیت کوین می کنند تقسیم می‌شود. مجموعه این عوامل باعث شده اند که خرید بیتکوین برای افراد دارای اهمیت باشد.

خرید بیت کوین

خرید اتریوم

اتریوم در سال 2015 به عنوان نسل دوم ارزهای دیجیتالی به دنیا معرفی شد. اتریوم نیزهمانند بیت کوین بروی فناوری بلاک چین طراحی شده است. اما تفاوت‌هایی با بیت کوین دارد. شما با خرید بیتکوین می‌توانید تمامی معاملات پولی خود را همانند جابه جایی، خرید و فروش و سرمایه گذاری انجام دهید. اما با خرید اتریوم شما تمام معاملات مالی خود را می‌توانید در دنیای دیجیتال بدون هیچ واسطه و هیچ هزینه اضافی انجام دهید. در واقع برای راحت‌تر شدن درک مفهوم می‌توانیم بلاک چین بیت کوین را یک سیستم عامل بدانیم که فقط یک نرم افزار بر روی آن نصب می‌شود اما بلاک چین اتریوم سیستم عاملی است که چندین سرویس و نرم افزار می‌تواند همزمان روی آن کار کند.

این امر توسط قراردادهای هوشمندی که بر روی پلتفرم اتریوم پیاده شده است امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید از طریق وبسایت اتریوم کیف پول دیجیتالی اتریوم را تهیه کنید و خرید اتریوم را انجام دهید و ارزهای دیجیتالی خود را در این کیف نگهداری نمایید. تا در زمان نیاز شما بتوانید تمام معاملات مالی خود را با استفاده از قراردادهای هوشمند انجام دهید. خرید اتریوم نیزهمانند بیت کوین امن بوده وغیرقابل نفوذ است و تمام ویژگی‌های غیرمتمرکز بودن و بدون پشتوانه بودن و عدم امکان جعل را دارا است. بر این اساس است که افراد بسیاری به خرید اتریوم اعتماد می‌کنند.

خرید تتر

تتر نیز از جمله ارزهای دیجیتالی است که همانند اتریوم و بیت کوین بر روی فناوری بلاک چین جهت پیگیری تراکنش‌ها و مالکیت ها پیاده شده است. اما تفاوت‌های بارزی با دو ارز دیجیتالی بالا دارد.

مهم‌ترین و یا بارزترین تفاوت خرید تتربا اتریوم و بیت کوین این است که تتر توسط دولت‌های بزرگ و ارز کاغذی پشیبانی می‌شود. یعنی تتر از نظرهایی همانند ارز دیجیتالی و از نظری نیز همانند ارز کاغذی است. این امر باعث شده که قیمت خرید تتر وابسته به قیمت ارز کاغذی باشد که آن را پشتیبانی می‌کند.

تتر با توجه به اینکه کدام ارز کاغذی آن را پشتیبانی می‌کند انواع متفاوتی دارد. هنگام خرید تتر باید بدانید کدامیک را خریداری می‌کنید. اما پرطرفدارترین توکن تتر USDT نام دارد که پشتوانه‌ای دلاری داشته و تقریباً معادل یک دلار است. یعنی شما با خرید تتر USDT ارز دیجیتالی دلار را خریداری کرده‌اید. با توجه به کاربرد گسترده دلار در بازار جهانی این توکن محبویت بسیاری دارد.شما می‌توانید همانند اتریوم از وبسایت تتر کیف پول را برای خود تهیه کنید و خرید تتر را انجام دهید و ارز خریداری شده را در این کیف نگهداری نمایید تا در زمان لازم بتوانید معاملات دیجیتالی خود را انجام دهید.

خرید بیت کوین

چرا دیجی دلار؟!

برای خرید بیتکوین، خرید اتریوم، خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی شما باید از طریق وبسایت اقدام کنید. بهترین و عاقلانه‌ترین راه این است که از وبسایت‌های معتبر اقدام به خرید ارز دیجیتالی نمایید.

وبسایت دیجی دلار(digidollar.org) از وبسایت‌های معتبر در این زمینه است که خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجتالی برای شما به صورت 100 درصداتوماتیک انجام می‌شود و خرید شما را به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت خرید اتریوم ودیگر ارزهای دیجیتالی را داشته باشید. در صورت نیاز به راهنمایی نیز با کارشاسان مجموعه دیجی دلار تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت نمایید سپس با خیالی آسوده و با آگاهی کامل اقدام به خرید بیت کوین و سرمایه گذاری در این زمینه نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485833