۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
یحیی دنباله رو برانکو در پرسپولیس!

سرمربی پرسپولیس دنباله رو سیستم و شیوه مدیریت برانکو در زمان حضورش در این تیم است.

مهدی طاهرخانی: یحیی گل محمدی یکی از شیوه های برانکو در زمان حضورش در پرسپولیس را به کار می گیرد؛ ضمن اینکه به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس به دنبال خروج برخی از بازیکنانش در نیم فصل و تبادل آن ها با بازیکنان مورد نیاز است.

1- یحیی از سیستم برانکو تبعیت می کند هر چند که یک تفاوت بین آن ها وجود دارد. چه در تیم ملی چه پرسپولیس، برانکو همیشه ۱۱ بازیکن ثابت داشت و چند تعویضی قابل حدس. در کل با همان ۱۴ بازیکن کار را پیش می‌برد. یحیی نیز دقیقا همان مشی را دنبال می‌کند با یک تفاوت. یحیی هم به مانند برانکو همان چند ذخیره را هم سخت بازی می‌دهد.

۲- آرمان و شجاعی در ابتدای لیگ فرصت بازی داشتند اما حالا دیگر هرگز. سعید حسین پور و شریفی و برزگر هم که نیمکت نشین دائم هستند. شاید همین بازی ندادن ها کدی برای خروج این بازیکنان در نیم‌فصل باشد. البته پیشنهاد یحیی برای جدایی آن ها، تبادل شان با بازیکنان مورد نظر است. شاید آرمان در ازای بازیکنی مثل مسلمان به سایپا برگرد در ازای یکی مثل مسلمان اما شجاعی حیف بود.

۳- در کل تیمی که در ابتدای فصل امتیازات زیادی را به خاطر بی تجربه بودن از دست داد حالا تنها با امتیاز جمع کردن می‌تواند به سلامت از دوره گذار گذر کند. نکته جالب اینکه هر چه بازی های پرسپولیس فشرده تر شد آنها بهتر نتیجه گرفتند. (چه در آسیا چه لیگ)

بیشتر بخوانید:بیانیه مهم علی کریمی و مهدی مهدوی کیا درباره انتخابات فوتبال

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =