پشت‌پرده داوری جشنواره فجر/ از تماس تلفنی نوید محمدزاده تا دلیل انتخاب نشدن هدیه تهرانی

سیدجمال ساداتیان، تاکید کرد خبری درباره تماس تلفنی نوید محمدزاده با هیات داوران جشنواره فیلم فجر برای توجه آن‌ها به بازی هوتن شکیبا ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدجمال ساداتیان، داور سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با حضور در برنامه «الونند»، درباره حواشی این رویداد سینمایی توضیح داد.

او در پاسخ به مجری برنامه که عنوان کرد شما در مصاحبه رادیویی گفتید دلیل انتخاب نکردن هدیه تهرانی وجود گزینه‌های جوان‌تر بود، درحالی‌که خانم افشار سن بیشتری از هدیه تهرانی دارند، گفت: «نه! من گفتم جوان‌ها و کسانی را که یک نوآوری و خلاقیتی در کارشان انجام داده‌اند، در اولویت گذاشتیم. ما در هر بخشی باید ۳ تا ۵ کاندیدا معرفی بکنیم. به همین دلیل به پسر نوجوان فیلم «یدو» رسیدیم که تلاش کرده بازی خوبی از خودش ارائه بدهد و دوست دارد در آینده هم دیده شود. در مورد نامزد بهترین بازیگر زن هم خانم پسیانی و افشار و تهرانی شرایط برابر بود. به همین دلایل، خانم تهرانی را کنار گذاشتیم.»

ساداتیان در مورد روایتی که در فضای مجازی درباره تماس نوید محمدزاده با هیات داوران درباره هوتن شکیبا پخش شده است گفت: «با من که تماسی نگرفت، در مورد دیگران نمی‌توانم به ضرس قاطع بگویم خبر دارم!»

این سینماگر همچنین درباره انتخاب بهترین بازیگر مرد هم، گفت: «بین بازی محسن تنابنده و رضا عطاران شک وجود داشت که در نهایت، جایزه به رضا عطاران داده شد.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    5 2
    اگر واقعیت داشته باشه که محمد زاده زنگ زده که شکیبا رو کاندید نکنند واقعا باید به حال جشنواره و هیات داوران تاسف خورد عجب رسوایی بزرگی در مورد محمدزاده هم اون که همه چی داشت از نقش یکه تمام فیلمهای مهم سینما تا توجه افراطی مخاطب و منتقدها اینقدر حسود و تنگ نظر و خودشیفته بدا به حال اون مثلا رفاقت
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    1 0
    واقعا که مسخرست تازه بین عطاران و تنابنده شک هم داشتند تنابنده همون سه تا سیمرغی هم که گرفته مُفت بوده باز خدارو شکر که عطاران گرفت داوری های مسخره...
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    خانم تهرانی هنرپیشه بدی در گذشته نبودن .و سالها از هنر فاصله گرفتن . انتخاب نشدن که نشن اینقدر بحث برای چیه ،
  • بی نام GB ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    3 12
    از قرار معلوم تماس آقای محمدزاده برای این بوده که به بازی هوتن شکیبا توجه شود نه اینکه حذف شود ، ظاهرا” متن را درست ملاحظه نکرده اید.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    2 0
    دوستی هوتن‌ و نوید به قدری عمیق هست که نخوام این مزخرفات رو باور کنم. کسی که خودش زخم خورده فجره قطعا برای بهترین دوستش زیراب نمیره! قطعا این شایعه رو درست کردن و پای نوید وسط کشیدن که دستور های بالا رو از یاد ببرن! حق ترین خقی که در این جشنواره خورده شد حق سیمرغ مکملِ هوتن بود... در ابلق و تی‌تی درخشید...