بارش باران در ۷ استان و ترافیک نیمه سنگین در سه جاده

ایرنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از بارش باران در هفت استان کشور خبر داد و از هموطنان خواست در صورت تردد از این استان‌ها فاصله جانبی و طولی خود با سایر خودروهایی ‌جلویی را رعایت کنند.

سرهنگ احمد شیرانی افزود: اکنون در اکثر محورهای  استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان و گیلان بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج(پل استاندارد تا پل فردیس)، آزادراه کرج-تهران(پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) و محور شهریار-تهران(پلیس راه تا پل کفش ملی) نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

سرهنگ شیرانی افزود: به دلیل عملیات کارگاه جاده ای استان مازندران، محور چالوس حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت ۸ تا ۱۷ تا روز ۱۲ اسفند در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محدودیت شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی همچنان ادامه خواهد داشت.

شیرانی ادامه داد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =