دستگیری قاطعانه سارق مسلح در یکی از چهار راههای آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق طلاجات از داخل منازل که با استفاده از سلاح اقدام به این کار می کرد، در چهار راه امیری این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان ضمن اشاره به انجام ۵ فقره سرقت مسلحانه و یک فقره تیراندازی منجر به جرح توسط این سارق، اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از منازل (سرقت طلاجات) و باتوجه به حساسیت موضوع، کار شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور رسیدگی به اینگونه سرقت های خشن شد، که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و پایش میدانی سرکرده اصلی این باند۳ نفره شناسایی و در یک اقدام ضربتی و قاطعانه وی را در چهار راه امیری دستگیر و خودروی به کار رفته در تمامی سرقت ها که یک دستگاه پژو ۴۰۵ نوک مدادی بود نیز توقیف و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی با اشاره به سوابق متعدد این سارق در ارتکاب به جرم، افزود: تاکنون در مواجه حضوری متهم با مالباختگان، وی به ۵ فقره سرقت مسلحانه طلاجات و دیگر لوازم منزل و همچنین یک فقره تیراندازی منجر به جرح اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: علیه سارق یاد شده پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ زلقی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان آبادانی خط قرمز پلیس است، یادآور شد: دیگر همدستان این متهم مسلح که متواری اند، منتظر برخورد قاطعانه پلیس باشند.

وی خطاب به شهروندان آبادانی گفت: از آنجائیکه سارقان در برخی موارد ابتدا در قالب ماموران ادارات خدمات رسان وارد منازل می شوند به طور حتم نسبت به این موضوع هوشیاری به خرج دهند و ضمن باز نکردن درب منزل بر روی آنها، هرگونه موارد مشکوک را از طریق پلیس۱۱۰ یا شماره اضطراری اداره مربوطه استعلام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =