دفع آبهای سطحی نیاز به حدود ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که نیاز به حمایت استاندار دارد

شهردار خرم آباد گفت: طرح دفع آبهای سطحی شهر خرم آباد طی سال های قبل توسط مهندسین مشاور ذی صلاح بررسی و برای آن طرح تهیه شده است که اجرای کامل این پروژه نیاز به حدود ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان : محمد شریفی مقدم با بیان اینکه شهرداری هر سال از محل اعتبارات عمرانی خود و همچنین از محل اعتبارات دولتی در حال اجرای بخش هایی از این پروژه می باشد افزود: سال گذشته از محل اعتبارات سیل مبلغ ۷ میلیارد تومان در پروژه دفع آبهای سطحی باند کنار زیر گذر گلدشت، انتهای خیابان حکمت و خیابان آرتین هزینه شد و در سال جاری نیز قرار است حدود ۵ میلیارد تومان دیگر جهت ادامه این پروژه ها و دفع آبهای سطحی محله آرتین هزینه شود که منتظر تخصیص اعتبار هستیم.
 
وی همچنین یاد آور شد: شهرداری در محله های سراب یاس، ماسور، میرداماد، ۷۵ متری کریم خان، بلوار ۶۰ متری، جلوی هزار دستگاه، زیر پل ۹ دی، بلوار ولایت، خیابان انقلاب، دره گرگانه و چندین نقطه دیگر اقدام به اجرای جدول و کانال های دفع آبهای سطحی نموده است.
 
شریفی مقدم با قدردانی از حمایت و پشتیبانی های دکتر خادمی استاندار و مهندس امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: با توجه به وضعیت توپوگرافی شهر نیاز است جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر اعتبار لازم برای اجرای کامل این طرح در اختیار شهرداری قرار گیرد که این بار هم از استاندار و معاونت عمرانی استانداری تقاضای مساعدت داریم.
 
 
شهردار خرم آباد در خصوص لکه گیری و آسفالت معابر، جداول، پیاده رو سازی گفت: حدود یک هفته است که کار شروع شده و چندین اکیپ هم در این زمینه در حال فعالیت هستند.
 
شریفی مقدم اظهار کرد: متاسفانه روزانه شاهد افزایش قیمت ها و عدم استقبال پیمانکاران برای شرکت در مناقصات به علت تغییر شدید قیمت ها هستیم ولی شهرداری با تمام توان در حال انجام کار می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =