تشکیل ۲۶۹ پرونده بازرسی اصناف در اصفهان

مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: بازرسی های اصناف برای شب عید از بیستم بهمن ماه آغاز شده و تاکنون ۲۶۹ پرونده در این ارتباط تشکیل شده است.

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به آغاز بازرسی های اصناف به مناسبت عید نوروز از بیستم بهمن ماه اظهار داشت: ۸۷ بازرس رسمی و ۲۴۲ بازرس افتخاری از ساعت هشت و نیم صبح تا ده و نیم شب بازرسی بر اصناف استان اصفهان را برعهده دارند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا قرار نیست بازارچه های تولید به مصرف برای عرضه محصولات شب عید برقرار شود؛ بلکه برنامه ریزی شده است تا با نظارت دقیق بازرسی اصناف، واحدهای صنفی مرتبط با شب عید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تایید اتحادیه مربوطه در همان واحد صنفی به عرضه حراجی اقدام کند.

مدیربازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طبق ابلاغیه اتاق اصناف هیچ نمایشگاه و بازارچه ای با توجه به شیوع کرونا در آستانه شب عید برگزار نمی شود؛ کمیته نظارت و بازرسی توسط روسای اتحادیه که مشمول طرح عید نوروز هستند به همراه بازرسی و نظارت اصناف که رئیس این کمیته است، از اسفند ماه فعال می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر در نیمه اسفندماه اصفهان وارد موج سوم کرونا شویم بزرگترین ضربه به واحدهای صنفی وارد می شود، تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی به امید فروش شب عید، خرید انجام دادند و اگر با موج گیری کرونا این واحدهای صنفی تعطیل شود خسارت جبران ناپذیری به این بخش اقتصادی وارد خواهد شد.

محمدی فشارکی تاکید کرد: ما معتقدیم تمام واحدهای صنفی به ویژه در شب عید باید باز باشند اما اگر هم واحد صنفی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوتاهی کرد باید قاطعانه با آن برخورد شود.

وی اضافه کرد: از بیستم بهمن ماه تاکنون ۲۶هزار و ۴۴۴ بازرسی از اصناف انجام شده است که از این میان ۲۶۹ پرونده تشکیل شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =