مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری در وزارت بهداشت پیگیری شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بررسی مسایل و مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارمحال و بختیاری در وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید علی درخشان گفت: در چهارمین روز از اسفندماه ۹۹ و به دنبال سفر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از معاونین به وزارتخانه بهداشت، برخی از مسایل و مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارمحال و بختیاری بررسی و پیگیری شد.
وی افزود: در این سفر نشست ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون تحقیقات و فناوری و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با معاونت محترم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.
درخشان افزود: همچنین در دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و رئیس اورژانس و مدیر حوادث و رئیس دفتر ریاست دانشگاه با رئیس سازمان اورژانس کشور، توسعه خدمات اورژانس در استان چهارمحال بختیاری بررسی شد.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه نیز طی دو نشست جداگانه، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و معاون توسعه دانشگاه، با معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل بیمه دی دیدار کردند.

درخشان در پایان اضافه کرد: نشست ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به همراه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و مدیرعامل مجمع خیرین استان چهارمحال وبختیاری با مدیرکل امور خیرین سلامت کشور پایان بخش این سفر کاری بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =