حمایت اصناف از ۵۰۰ کسبه آسیب دیده از کرونا

دبیر کمیته پشتیبانی مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: بیش از ۳۵ برنامه در این کمیته در راستای کمک به نیازمندان انجام شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمد اسلامی در نشست خبری کمیته پشتیبانی مردمی و بازرسی کنگره شهدای استان یزد با اشاره به ابلاغ ۳۵ برنامه شاخص خدمت رسانی به این کمیته اظهار کرد: در این زمینه با وجود اینکه بسیاری از کسبه و بازاریان آسیب زیادی در دوران کرونا متحمل شدند تمام قد برای کمک به مردم با نام و یاد شهدا پای کار آمدند.
وی با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در زمینه خدمت رسانی به مردم، افزود: تهیه و توزیع بیش از هفت هزار بسته معیشتی، طبخ و توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، تهیه ۲۰۰ دست لباس گرم و ۵۰۰ جفت کیف و کفش توسط اتحادیه کیف و کفش استان از جمله این اقدامات است.
دبیر کمیته پشتیبانی مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان گفت: تهیه ۲۱ سری جهیزیه کامل، تهیه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر، تهیه هزار بن ۶۰ هزار تومانی برای دانش آموزان نیازمند، تهیه و توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته ماسک سه لایه بهداشتی، تهیه ۱۰ دستگاه ضدعفونی کننده و... از دیگر اقدامات این کمیته است.
اسلامی از حمایت اصناف استان از ۵۰۰ کسبه آسیب دیده از کرونا خبرداد و افزود: با توجه به هزینه بالای میوه تهیه آن در اولویت بسته های معیشتی قرار گرفت و بیش از سه تن میوه تهیه و توزیع شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =