مدیران تلویزیون چه کاره‌اند، چرا روی سریال بهروز افخمی نظارت ندارند؟

بهروز افخمی همیشه دوست دارد خلاف جریان آب شنا کند؛ ولی آیا این ویژگی، در موضوعی حیاتی چون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا صحیح است؟ کاربران خبرآنلاین، در واکنش به این موضوع، نظر خود را بیان کردند.

مهسا بهادری: به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه سریال جدید بهروز افخمی، با نام «رعد و برق»، منتشر شده است که نکته بارز آن، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری از کرونا است.

شگفت این‌که مهران رجبی هم در این عکس بدون ماسک دیده می‌شود؛ این بازیگر، چند ماه پیش به کرونا مبتلا شد و معترف بود که این بیماری، عوارض سختی دارد.

این‌که بهروز افخمی عقاید عجیبی درباره کرونا دارد، بر کسی پنهان نیست. اما نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در محل کار، امری فرای عقاید شخصی است. به ویژه آن‌که درباره‌اش تبلیغ هم بشود. 

با انتشار این عکس، خبرآنلاین از کاربران خود خواست تا نظرشان را درباره عکس و طرزتفکر بهروز افخمی بگویند، که در ادامه این نظرات را می‌خوانید.

مدیران تلویزیون چه کاره‌اند، چرا روی سریال بهروز افخمی نظارت ندارند؟
عکسی از پشت صحنه سریال «رعد و برق» که جنجالی شد

افخمی واکسن زده و برای همین نمی‌ترسد

در بحران‌های سیاسی و اجتماعی و بهداشتی هنرمندان وظیفه دارند با فرهنگ‌سازی درست به باز کردن گره‌های کور کمک کنند. بیشتر هنرمندان کشورمان در دوران شیوع کرونا هم خودشان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند و مروج و مبلغ رفتارهای استاندارد و سلامت‌محور در میان افکار عمومی بودند اما در این میان بهروز افخمی تصمیم گرفته است تا ساز ناکوک بزند و رعایت پروتکل‌ها و تحمیل ماسک به مردم را کار اشتباهی بداند. این در حالی است که تعدادی از کاربران خبرآنلاین معتقدند بهروز افخمی پیشتر واکسن زده است و به همین دلیل از این موضوع ترسی ندارد. یکی از کاربران در همین مورد نوشت: «شک نکنید افخمی رفته است آمریکا یا کانادا یا اروپا و واکسن زده و خیالش راحت است.»

کاربر بی نام دیگری درباره افخمی نوشت: «افخمی فایزر زده و خیالش راحت است و با حرف‌هایش مردم را گمراه می‌کند.»

یکی از کاربران با نام محمد، درباره رفتار افخمی نوشت: «آقای افخمی یا واکسن زده یا قبلا به کرونا مبتلا شده و یا می‌خواهد جلب توجه کند که در هر صورت رفتار درستی ندارد.»

کاربر بی نام دیگری هم با اطمینان نوشت: «قسم می‌خورم همه این افراد واکسن آمریکایی زده‌اند.»

این اظهارنظرها در حالی است که بهروز افخمی پیش از این خبر داده بود که او و نیمی از عوامل سریال «رعد و برق»، در تابستان کرونا گرفته بوده‌اند و برای همین دیگر لازم نیست ماسک بزنند.

        بیشتر بخوانید:

       ▪️افخمی و ادعایی عجیب/ عمداً کرونا گرفتم!

       ▪️جنجال ماسک‌نزدن در پشت صحنه سریال بهروز افخمی

چرا صدا و سیما روی برنامه‌هایش نظارت ندارد؟

اما جدای از رفتار و عقاید افخمی موضوعی که مطرح می‌شود این است که چرا سازمان صدا و سیما روی این افراد و عملکرد آنها هیچ نظارتی ندارد؟ و اگر قرار است روند ساخت این سریال به همین شکل ادامه پیدا کند بهتر است که یا متوقف شود و یا یک نظارت جدی روی موضوع انجام شود.

در رابطه با همین موضوع کاربر بی نامی دربراه نظارت تلویزیون نوشت: «چرا تلویزیون بر ساخت سریال‌هایش نظارت نمی‌کند؟ کسی جوابگو نیست؟»

یکی از مخاطبان دیگر خبرآنلاین نوشت: «آخر چرا باید اجازه داشته باشند؟ و بعد با افتخار در یک مصاحبه بگوید نیمی از گروه فیلمبرداری مبتلا شده‌اند؟ چند نفر را بیمار کردید و فوت کردند؟»

رضا که یکی از کاربران است، باور دارد که همه این کارها برای دیده شده است: «برای دیده شدن این کارها را انجام می‌دهند شما اصلا به آنها محل نگذارید.»

فردی با نام علی نیز کار دیگر اعضای گروه را زیر سوال برد و نوشت: «ایشان رعایت نمی‌کنند چرا مابقی افراد ماسک نزده‌اند؟ برای مابقی متاسفم.»

کاربری با نام حسین هم درباره عقاید و عملکرد افخمی نوشت: «این حرف‌ها را می‌زند و بعدش در خلوتش می‌خندد که به آنها گفته است که کار آمریکا و انگلیس است آن هم مرا تایید کردند، خوب سرکارشان گذاشتم.»

افخمی ژست روشنفکری دارد

عده‌ای هم نام این افراد را به ظاهر روشنفکر نامیدند و آنها را افرادی دانستند، که ادعای فرهنگ و هنر داردند و با رفتاری سودجویانه و فریبکارانه دنبال کسب شهرت و فریب دادن مردم هستند.

کاربری با نام علی این افراد را سودجو دانست و نوشت: «متاسفانه این عده بی سواد الگوی جامعه شده‌اند، همین افراد هستند که با رفتارهای ریاکارانه و فریبکاری مردم را بیچاره کرده‌اند. پشت و روی این افراد یکی نیست سلبریتی‌هایی که به جای محبوبیت به دنبال شهرت هستند، نه مقبولیت در قالب انسانیت. این افراد، نماد بارز معضلات جامعه هستند که می‌خواهند معضلات کشور را نشان دهند درحالی که وجود خودشان معضل است.»

کاربری با نام ایمان هم نوشت: «واقعا در روزهایی که کادر شریف درمان جانشان را کف دست گرفته‌اند و مشغول دفاع از سلامت جامعه هستند و در این راه جان عزیزانشان را به خطر می‌اندازند، واقعا شرم آور است که  اصحاب سینما که خودشان را یکی از ارکان فرهنگ این مملکت می‌دانند و در مورد همه چیز نظر می‌دهند، نسبت به قضیه پروتکل‌های بهداشتی آنقدر بی‌تفاوت باشند، یک مقدار در قبال جان مردم وکادر عزیز درمان مسئولیت پذیر باشید.»

فردی با نام حمید باقرزاده افخمی را یک آدم هفت رنگ دانست و نوشت: «این آدم هفت رنگ است و بیشتر از یک فیلم نسبتا به درد بخور با نام «عروس» ندارد البته انتظاری هم از او نداریم. تازه رفیق فراستی هم هست و متاسفانه ژست روشنفکری هم به خودش می‌گیرد.»

کاربری هم درک اجتماعی برخی از هنرمندان را زیر سوال برد و نوشت: «اکثر هنرپیشه‌ها از سطح کمی از درک اجتماعی برخوردارند و این مربوط به کشور ما نیست.»

کاربر بی نامی هم آقای افخمی را مبتلا به بیماری مدرن دانست و در اینباره نوشت: «آقای افخمی که نشان دادند فهمی درباره اپیدمی ندارند. اما از آقای رجبی که به نظر می‌آید انسان فهیمی باشد بعید است، خودشاخ پنداری مرض مدرنی شده است.»

با شکستن قانون باید برخورد کرد

حالا که وضعیت به این شکل است عده‌ای معتقدند، بهروز افخمی باید مجازات شود و نتیجه این رفتار هنجارشکن اجتماعیش را ببیند، کاربری در همین مورد نوشت: «این فرد به راحتی قانون را اجرا نمی‌کند و به این موضوع افتخار هم می‌کند ولی هیچ کس کاری با او ندارد، چرا؟ چون همه می‌دانیم به کجا وصل است.»

کاربر بی نامی هم نسبت به این موضوع اعتراض کرد و خواهان جریمه شدن چنین افرادی شد: «چرا چنین افرادی جریمه نمی‌شوند؟ چرا جلویشان گرفته نمی‌شود؟»

یکی از کاربران بی نام هم از دکتر نمکی و دکتر حریرچی خواست تا به این موضوع رسیدگی کنند: «چرا با سلامت مردم بازی می‌کنید؟ آقای دکتر نمکی و دکتر حریرچی و بقیه کجا هستند؟ نمی‌توان از ایشان شکایت کرد و ادامه کارشان را مشروط به رعایت کامل دستورالعمل‌ها دانست؟ آقای افخمی، فرض کنیم شما اعتقادی به همه‌گیری ندارید؛ اولا این اعتقادتان از آن اعتقادهایی نیست که به بقیه ربطی نداشته باشد، ثانیا به عینه اثبات شده که اعتقاد شما کاملا غلط است و این بیماری به راحتی منتقل می‌شود. بنابراین، عدم رعایت پروتکل‌ها از طرف شما و بقیه در این کار، باعث کشته شدن افراد بی‌گناهی می‌شود که حتی رعایت می‌کنند ولی شما ویروس را به خانه‌هایشان می‌کشانید. نباید جان مردم فدای مسخره‌بازی شما شود؛ متوجه‌اید؟!»

یکی از مخاطبان با نام هموطن هم نوشت: «ایشان باید به جرم بی توجهی آشکار به سلامت عمومی جامعه و تداوم این رفتارهای هنجارشکنانه دستگیر و محاکمه شود. فرقش با آن دامادی که دستگیر شد و به زندان افتاد چیست؟ ایشان جرمش سنگین‌تر است.»

مخاطب بی‌نامی هم درباره مجازات افخمی نوشت: «افخمی را باید به جرم عدم رعایت پروتکل و به خطر انداختن جان افراد محکوم و مجبور کرد تا چند ماه در بیمارستان مسیح دانشوری در بخش کرونا فعالیت کند تا ببیند پرستاران بیگناه چه زحمات طاقت فرسایی را انجام می‌دهند ننگ بر هر چی آدم نادان و جاهل است.»

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نکته ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    9 12
    خبرانلاین در حال خبرسازی است و این موضوع هیچ اهمیت رسانه ای نداشته و ندارد بار اول که به این موضوع پرداخته شد جالب و وظیفه رسانه ای تلقی می شد ولی کش دادن موضوع کار بیهوده ای است و یک جور شخصی کردن یک اتفاق بی اهمیت به شمار می اید.
    • ج IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      3 5
      دقیقا. داستان میثاقی و فردوسی پوره. میخواد میثاقی رو به هر نحوی بکوبه! الانم میخواد افخمی رو بکوبه باشه تو خوبی!
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    14 1
    وقتی افخمی از دایره اصلاح طلبی خارج و به دایره اصولگرایی وارد شد معلومه اصولگراها باهاش مدارا کنند
  • ستاره روشن CA ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    11 3
    افخمی باهوش تر از این حرف هاست. شاید واکسن زده ان همه شون
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      0 0
      کسایی که واکسن میزنن هم باید ماسک بزنن
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    13 2
    این باباکمی تاقسمتی خودشیفته هست.دوست داره دیده بشه به چه قیمتی مهم نیست.
  • حسین IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    13 2
    ایشون خودیه و طبق قوانین خودی ها میتونه ماسک نزنه میتونه ماسک زدن بقیه رو مسخره کنه میتونه در بهترین باکس های تلویزیون یک برنامه تخصصی سینمایی را با دوست و رفیقش بشدت شخصی کنه میتونه براحتی هر اظهار نظری نسبت به هر کسی بکنه بدون ذره ای نگرانی از برخورد و .. ....متاسفانه داریم عادت می کنیم به آدمای کوچک و بزرگ فراقانونی، البته همه با هم مساوی هستیم ولی بعضی ها مساوی ترند !
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    11 0
    هر کس به اندازه فرهنگش با پدیده ها برخورد میکند. من برایشان متاسفم.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    5 0
    مگر خود صدا و سیما نطارت پذیره!
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 1
    با قانون شکنی باید برخورد کرد ولی در مورد ماسک خوب وسط بازی که نمیشه ماسک زد
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    0 0
    دلت ازکرونا گرفتن هنرمندان نمی سوزه این حسد که دلت میسوزه وگرنه آنها بیشتر ازشما ن دانند یقینندگمتر نمی دانند..