تهیه و نصب ۵۰ اصله تیر روشنایی خیابانی جدید با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و اداره برق این شهرستان

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از نصب ۵۰ اصله تیر روشنایی خیابانی از جنس کامپوزیت در بلورهای اصلی شهر قشم با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، فرج طهماسبی دیزج با بیان این مطلب، اظهار داشت: فرسودگی تیرهای فلزی برق در سال های گذشته با توجه به رطوبت و خورندگی بالای ناشی از شرایط اقلیمی در جزیره، امکان بروز سانحه را افزایش داده که با برنامه ریزی انجام شده، تعویض این تیرها در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با نصب ۵۰ اصله تیر روشنایی جدید در محدوده بلوار ولیعصر (چهارراه رسالت تا سه راه مخابرات) . همچنین بلوار آزادگان (ورودی اول سام و زال تا میدان حافظ)، عمر این تیرها به نحو چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد و از اتلاف هزینه ها نیز جلوگیری می شود. 
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد و انجام این اقدامات گامی مثبت در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی آنها خواهد بود.
طهماسبی در پایان با قدردانی از همکاری اداره برق قشم در زمینه مشارکت در این مهم خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و اداره برق این شهرستان، شاهد روشن تر شدن و زیباتر شدن شهر قشم باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =