واکنش تند ترکی به انتخابات فدراسیون فوتبال

عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال واکنش های متفاوتی را در پی داشت. اولین واکنش تند را هم محسن ترکی پیشکسوت داوری داشت. او بعد از انتخاب عزیزی خادم می گوید: «فوتبالی‌ها چشم دیدن یکدیگر را ندارند و به نظرم انتخابات امروز، روز شکست فوتبال ما بود.با این شرایط هر اتفاقی که در 4 سال آینده سرمان بیاید، حق‌مان است و کسی حق ندارد، صحبت کند. » او اضافه می کند: «علی کریمی با شجاعتی که داشت می توانست فوتبال مان را نجات دهد. رای او را دیدم خواستم جلسه را ترک کنم.» 

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    10 0
    خب مشخص کنید چه کسانی حق رای داشتند تا مشخص بشه چرا علی کریمی فقط 9 رای داشته ؟
  • هادي IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    8 26
    تعصب بي جا باعث سقوط مي شود من خودم پرسپوليسي هستم اما از اول هم گفتم علي كريمي به درد رياست نمي خورد همانطور كه مي گوييم مدير فوتبالي بايد يك عكس با شورت ورزشي داشته باشد يك فوتباليست هم بايد سابقه مديريت داشته باشد علي كريمي فاقد آن بود اتفاقا راي دهندگان به درستي به ايشان راي ندادن اما بحث مهيا كردن زمينه براي وردو افرادا شايسته به انتخابات يك حرف ديگري است كه فوتباليستهاي با تحصيلات بالا و داراي سابقه مديريت و تجربه حاضر به حضور نمي شوند مشكل اينجاست
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 0
    بازم ترکی. ایول داشتی و ما نمیدونستیم. حرف قشنگی زد که ما برای فدراسیون فوتبالمون برند میخواستیم که علی کریمی میتونست باشه و اعتبار جهانی فوتبال رو برامون بیاره که نشد.