رسیدگی به چهار هزار و ۴۰۶ شکایت صنفی مردم استان همدان

رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: از ابتدای سال، سامانه ۱۲۴ به چهار هزار و ۴۰۶ شکایت مردم استان همدان رسیدگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان، مهدی خورشیدی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال مردم استان همدان در حدود ۳۰ هزار شکایت صنفی را به ۱۲۴ گزارش داده اند که چهار هزار و ۴۰۶ مورد مربوط به واحدهای صنفی زیر پوشش ما بود که رسیدگی و برای متخلفان پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۷ مورد از گزارش‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ اعلام شده، گفت: ۵۷۹ فقره در سامانه www.۱۲۴.ir ثبت شده و یک هزار و ۸۱۰ مورد نیز به صورت حضوری به واحد ۱۲۴ مراجعه کرده اند.

رئیس واحد رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت‌ها از گرانفروشی، تقلب و عدم ارائه خدمات گارانتی در واحدهای صنفی بوده که ۸۰ درصد این تخلف‌ها در شهر همدان رخ داده است.

مهدی خورشیدی اضافه کرد: بیشترین شکایت‌ها مربوط به گروه مواد غذایی مانند گوشت مرغ، آرد و نان، گوشت قرمز و برخی از خدمات صنفی بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر شکایت‌های مردمی اعلام شده به سامانه ۱۲۴، ۲۰۰ فقره شکایت نیز از طریق تعزیرات حکومتی در اختیار ما قرار گرفته که رسیدگی شد.

وی اعلام کرد: خبرنگاران می‌توانند با نام نویسی در سایت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی https://cppo.mimt.gov.ir به عنوان بازرس افتخاری همکاری کنند.

لازم به ذکر است، در شهر همدان ۳۰ هزار واحد صنفی به فعالیت اشتغال دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =