کسب ۷عنوان برگزیده قزوین در جشنواره ملی "رفیق خوشبخت ما"

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از کسب ۷عنوان برتر در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما توسط جوانان هلال احمر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در رشته های گوناگون و در راستای دستور مقام معظم رهبری برای معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی و تلاش برای فرهنگ سازی در این زمینه برگزار شد که از استان قزوین ۷نفر برگزیده و برتر شناخته شدند.

او افزود: کسب این ۷عنوان از استان قزوین در دو بخش شعر و خوشنویسی صورت گرفته است که در آیین اختتامیه این جشنواره ملی که بعد اظهر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد از آنها تجلیل می شود.

آصفی ادامه داد: بیش از ۴۳هزار اثر هنری در بخشهای مختلف شعر، روایت، پوستر، فیلم کوتاه و... در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما شرکت کردند که بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر از استان قزوین در این جشنواره مشارکت داشتند.

او بیان کرد: در پویش چلچراغ هم که با نیت انجام یک اقدام مثبت توسط جوانان به نیت شهید سلیمانی، همراه با جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما برگزارشد در استان قزوین مورد استقبال شایانی قرار گرفت و جوانان داوطلب استان در این طرح گامی موثر برای زنده نگاه داشتن یاد سردار حاج قاسم سلیمانی برداشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان یادآور شد: مراسم اختتامیه جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما، امروز بعدازظهر با حضور خانواده شهید سردار سلیمانی و رئیس مجلس شورای اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =