جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، علی ملک پور بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با همکاری ائمه جمعه در سراسر استان، آموزش و پرورش و صدا و سیما در راستای کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو، از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری هر ساله ۱۳ اسفندماه در سطح مدارس برگزار می‌شود افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه‌های جشن نیکوکاری به صورت آنلاین در شبکه شاد برگزار خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: ۱۵۳ پایگاه شامل مراکز نیکوکاری، میعادگاه‌های نماز جمعه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هستند.
ملک پور خاطرنشان کرد: همچنین کد دستوری #۰۳۸۱۸۸۷۷*  نیز برای اهدای کمک‌های مردم و خیران به نیازمندان با استفاده از گوشی تلفن همراه در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: کمک‌های مردم نیکوکار استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد تا بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها در آستانه سال نو تأمین شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1491981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =