کرونا در استان چهارمحال و بختیاری همچنان قربانی می گیرد

با فوت ۳ نفر ،آمار فوتی های ناشی از کرونا دراستان به ۷۷۷نفر رسید .

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال :  رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت طی ۲۴ ساعت گذشته ٢٧٨ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴١ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

دکتر مجید شیرانی افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ١٠ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

به گفته وی :  هم اکنون ١٠۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ٧٢ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی با اظهار تاسف گفت : طی ٢۴ ساعت گذشته سه مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ٧٧٧ نفر رسید.

گفتنی است ، هم اکنون ١٣ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =