۱ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
دبیر جشنواره موسیقی نواحی معرفی شد

محمدعلی مرآتی به عنوان دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران و کیوان آقامحسنی، نرگس ذاکرجعفری، احمد صدری و حمیدرضا عسگری به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری در احکامی اعضای شورای سیاستگذاری و دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران را منصوب کرد.

براساس احکام او محمدعلی مرآتی به عنوان دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران و کیوان آقامحسنی، نرگس ذاکرجعفری، احمد صدری و حمیدرضا عسگری به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد منصوب شدند.  

محمدعلی مراتی متولد ۱۳۵۱ در کرمانشاه، نوازنده کمانچه و آهنگساز دارای کارشناسی ارشد موزیکولوژی از دانشگاه مارسی فرانسه و دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس است که برای پایان‌نامه دکترای خود درباره فرم‌های فوندامونتال در موسیقی کردی پژوهش کرد. مرآتی نوازنده تخصصی ساز کمانچه است و با نواختن سازهای تنبور، سه‌تار و دف نیز آشنایی دارد. مرآتی تاکنون کنسرت‌های پژوهشی متعددی برگزار کرده و مقالاتی را در کنفرانس‌های پژوهشی و علمی موسیقی ارائه کرده است. او عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز بوده است.

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =