استقلال با فرهاد سی شد!

تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آخرین دیدار هفته هفدهم میان استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی برگزار شد و استقلال با تکل گل امیر ارسلان مطهری به پیروزی رسید. در سال جاری این دو تیم سه بار به مصاف هم رفتند که دو برد برای فولاد و یک برد برای استقلال به دست آمده است.

در لحظات ابتدایی مسابقه شاهد موقعیت گل یا بازی هجومی از سوی هیچ یک از دو تیم نبودیم اما در دقیقه ۷ مسابقه محمد نادری در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت. در ادامه شاگردان نکونام بازی را در دست گرفتند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه استقلال خلق کردند اما در گلزنی ناکام ماندند. در یکی از این موقعیت‌ها ساسان انصاری توپ را از بالای سر رشید مظاهری عبور داد اما احمد موسوی توپ را از روی خط بیرون کشید. در دقیقه ۳۸ مسابقه میری، بازیکن فولاد توپ را در میانه میدان لو داد تا یک حمله خطرناک برای استقلال آغاز شود، پاس غفوری در محوطه جریمه به دیاباته رسید اما ضربه او را محسن فروزان دفع کرد و در ادامه هم دیاباته نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند تا این موقعیت جدی برای استقلال از دست برود.

در نیمه دوم هم بازی آرام پیگیری می شد و بازیکنان دو تیم اشتباهات زیادی داشتند و حتی در کنترل ساده ترین توپ ها نیز دچار مشکل می شدند. در دقیقه 69 یک ضربه کاشته چسبیده به گوشه محوطه جریمه نصیب استقلال شد. مهدی قایدی این ضربه را به روی دروازه فرستاد که با ضربه سر شیخ دیاباته همراه شد ولی توپ مهاجم اهل مالی آبی پوشان با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت. قایدی حدود 10 دقیقه بعد در موقعیت بهتر پشت ضربه ایستگاه قرار گرفت ولی توپ به دیوار دفاعی برخورد. با این حال در همین صحنه داور خطای روی وریا را پنالتی اعلام کرد و مطهری پشت توپ ایستاد. این بازیکن در دقیقه 82 گلزنی کرد تا استقلال با یک گل از فولاد پیش بیفتد. شیمبا در دقیقه 83 می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما توپ او خطرناک از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت. تلاش های فولاد برای به تساوی کشاندن این مسابقه بی فایده بود و استقلال این سه امتیاز را به نام خود ثبت کرد. استقلال با این برد 30 امتیازی شد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، عادل حردانی، محمد آبشک، پیمان میری، پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و پریرا.

بیشتر بخوانید: اولین ترکیب استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    تبريك به فرهاد و همه تاجيا! تو همين اولين بازى همدلى و تاكتيك درست به چشم اومد و از شلخته بازى و سردرگم بودن تيم خبرى نبود! فقط استقلال بايد روى كنترل بازى با انجام يه ضرب دوضرب بيشتر كار كنه تا زمانهايى كه جلو ميفته، مخصوصا در انتهاى بازى، بتونه با دواندن توپ و تيم حريف بازى رو كنترل و به نفع خودش تموم كنه و دقايق آخر صرف زير توپ زدن و بازى احساسى كه ميتونه خطرناك باشه، صرف نشه. اين تيم با اين كادر نويد روزهاى خيلى خوشى ميده! باز هم تبريك!