۳۵ دوز واکسن ضد کرونا به جانبازان و خانواده شهدا در آبادان تزریق شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز نخستین مرحله از تزریق واکسن ضد کرونا به جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران آبادان به میزان ۳۵ دوز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، شکراله سلمان زاده در حاشیه ی آئین تزریق این واکسن که در محل مرکز بهداشت آبادان وقع در ایستگاه ۱۱ کوی قدس برگزار شد، به خبرنگاران اظهار کرد: امروز خوشبختانه تزریق نخستین دوز از واکسن ضد کرونا به جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران را داشتیم که امید می ورد این اقدام در پیشگیری از بیماری کرونا به ویژه در افراد مسن و یا مسانی که به لحاظ جسمی توانایی کمتری و از نظر شدت ابتلا استعداد بیشتری دارند، اثرگذار باشد.

وی افزود: همچنان تاکید می‌کنم که بهترین واکسن در حال حاضر «پیشگیری از ابتلا به کرونا» است چرا که واکسیناسیون عمومی برای همه مردم حداقل چند ماه به طول می انجامد و لذا بایستی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان را اجرایی کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادانبا تاکید دوباره بر اینکه پیشگیری از ابتلای مردم به کرونا بهترین راه مبارزه با این ویروس منحوس است، تصریح کرد: امروز ۳۵ نفر از جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران نخستین دور از واکسن را دریافت کردند و در روزهای آتی نیز این واکسن به سالمندان ساکن در  مراکز نگهداری تزریق می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =